"1. Raund başlıyor."Biz kızlarla birbirimize baka kalmıştık. Ne raundu?
"Neler oluyor?"
Soruma cevap alamamıştım. Chanyeol bir anda bağırmaya başladı.
"Çabuk sığınağa gidelim. Bizi takip edin."
Dediklerini yapıp onları takip etmeye başladık. Biz hızlandıkça silah sesi daha çok artıyordu.
Sonunda sığınak dedikleri yere gelmiş olmalıyız ki durdular. Kapısı dar olduğu için eğilerek geçmeleri gerekiyordu. Benim boyum kısa olduğu için boynumu eğmeden geçmiştim.
"Kısa boylu olmanın faydalarından biri de bu demekki."
Bo-ra kendi kendine söylenirken rahatını bozmamıştım. Kısa boylu olmayı seviyordum. Ne olmuş 1.54'sem.
"En azından sizin gibi eğilmiyorum."
"Tamam yeter."
Na-rae bizi susturup erkeklere doğru döndü.
"Ee şimdi ne yapacağız?"
"Oturup bekleyeceğiz."
Junmyeon buraya geldiğimizden beri ilk defa konuşmuştu. Na-rae'den korkmuştu ve bunu her haliyle belli ediyordu. Na-rae'de normal bakmıyordu çocuğa. Doğal olarak korkardı.
"Çocuğa şöyle bakmayı kesermisin Na-rae. Korkuyor belli ki."
Bo-ra bunu dedikten sonra ortam kıkırtı sesleriyle dolmuştu.
O sırada gözüm Chanyeol'deydi. Gülünce gamzesi çıkıyordu ve onda çok güzel duruyordu. Etraftaki herşey silinmiş sadece o varmış gibi görüyordum.
Fazla bakmış olmalıyım ki dönüp bana baktı. Başımı çevirip etrafa bakınmaya başladım. Bakışlarım onun dışında heryerde geziyordu.
Birisi elimden tutup çekene kadar aynı şekilde kalmıştım. Çeken kişiye baktığımda Na-rae olduğunu görmüştüm. Sinirli gözüküyordu. Diğer eliyle de Bo-ra'yı tutuyordu. Bo-ra'nın ses çıkarmayışına şaşırmıştım.
Ne olmuştu ki?
"Ne oldu? Nereye gidiyoruz?"
Bo-ra arkadan bana sus işareti yaptı. Sanırım bu durumda susmam gerekiyordu.
Sığınakta çıkıp ilerlemeye başladık. Biraz sonra Na-rae bana cevap vermeyi akıl etmiş olacak ki dönüp konuşmaya başladı.
"Sen bizi dinlemedin mi?!"
Beklediğim cevap bu değildi. Hem neden bana çıkışmıştı ki.
"Benim ne suçum var ya."
"Yürü Sun-hi yürü."
Bo-ra araya girerek bana olayı özetlemeye çalıştı.
"Kavga ettiler."
"Sağol ya çok güzel özetledin."
"Bişey değil unni."
Bana bakmadan önde yürüyen Na-rae'nin yanına gitti. Gülüyordu bide.
Cidden...
Yanlarına gidip yürümeye başladım.
"Bağırdığım için özür dilerim."
Ben çoktan affetmiştim ama biraz oyundan zarar gelmezdi.
Kollarımı bağlayıp kafamı yan tarafa çevirdim.
"Sun-hi~ bak aegyo bile yaptım."
"Bir daha yaparsan belki affederim."
Hafiften kıkırdamaya başlamıştım.
Bana yandan bir bakış atıp bıkkınlıkla önüne döndü.
"Senden özür dileyen de hata."
"Tamam tamam gel buraya."
Na-rae'yi kendime çekip sarıldım.
"Buarada Junmyeon denilen çocukla kavga ettik. Sinirlendim. Neymiş burda kaldınız bizim kurallarımıza uymak zorundasınız filan falan çok boş yaptı."
Bo-ra'nın tam da burada espri yapması gerekmez miydi?
Etrafa bakınmaya başladım.
Bo-ra yoktu.
################################
Çok fazla konuşmayacağım bir sonraki bölümde görüşürüz bb.
################################
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POWER #CHANYEOL#
Science Fiction"ERROR" "Saçma bir oyundan da bu beklenirdi zaten." Ama bilmiyordu ki o normal bir oyun değildi.