#3 BULLETS#

53 11 1
                                    


Yazarın anlatımından;

Chanyeol'un durumu giderek ağırlaşıyordu. Ama gücünü kullanmaktan geri durmuyordu.

Güçlerini birleştirip birbirlerine yardım ediyorlardı.

Bodrum katında ise herkes telaş içindeydi. Baekhyun kızları sakinleştirmeye çalışırken kızlar ise Sun-Hi'yi uyandırmaya çalışıyorlardı.

Baekhyun en sonunda dayanamayıp kızlara oldukları yerden kıpırdamamaları hakkında bir kaç şey söyleyip dışarı çıkmıştı.

Sun-Hi kısa bir süre sonra gözlerini açıp yattığı yerden hızla doğrulmuştu.

Chanyeol'ü merak ediyordu. Yarası vardı. Kim bilir diğerleri ne haldeydi.

"Ben yukarıya çıkıyorum."

"Hayır otur oturduğun yerde."

Na-rae her zamanki sert görünümünden ödün vermemişti.

"Ama Chanyeol vurulmuştu..."

"Yanlarına giderek onlara yük olmaktan başka bir işe yaramayız."

Bo-ra da Na-rae'yi haklı bulmuştu. Bu durumda Sun-Hi içindeki sıkıntıyla olduğu yere oturmuştu.

Chanyeol'ün anlatımından;

Olduğum yere uzanarak ölümünü bekliyordum. Etrafıma kısa bir göz gezdirip boş boş gök yüzüne bakmaya başladım. Yaralı halimle fazlasıyla güç harcamıştım.

Çocuklar ise savaşmaya devam ediyorlardı ama yoruldukları belliydi. Çoğu yaralıydı.

Robot'a bakmak için hafifçe yerimden kalkıp kafamı saklandığım taşın üzerinden çıkardım. O sırada robotun içinden çıkan Kyungsoo ve Lay ile göz göze geldim.

Kyungsoo şeytanice gülümserken, Lay ifadesizce arkasında duruyordu.

Kyungsoo ve Lay bizi takmadan eve doğru ilerliyordu.

Kızlar evdeydi. Sun-Hi evdeydi.

Aklıma gelen şeyle hemen yerimden doğruldum böylelikle robotun dikkatini de üzerime çekmiş oldum.

"Hey sen!"

Xiumin robotun ayak kısmına sıkarak onun dikkatini üzerine çekmeyi başarmıştı.

Teşekkür manasında başımı sallayıp gidebildiğim kadar hızlı bir şekilde eve yöneldim.

Eve girip etrafıma bakındım. Ardı ardına duyduğum silah sesiyle gözlerim açıldı.

Bodrum katına doğru koştum. Yaram şuanlık önemli değildi.

Kapıyı açarak kendimi silahın önündeki Sun-Hi'nin üzerine atıp kızları da kaplayacak şekilde ateşten bir duvar örmüştüm. Silah son bir kere patlamıştı. Ama bu sefer kimse zarar görmemişti.

Çocuklardan birkaçının buraya geldiğini hissedebiliyordum. Ama kıpırdayamıyordum. Onu bırakamıyordum.

Bo-ra'nın anlatımından;

Baekhyun bizi bırakıp gittikten sonra onun için endişelenmiştim ama nasıl olsa diğerlerinin yanına gidiyordur diye içimi rahatlatmaya çalışmıştım.

Sun-Hi uyanınca her ne kadar Chanyeol'un yanına gitmek istese bile izin vermemiştik. Uzun bir süre boş boş duvarları izlemiştik.

Bir süre sonra merdivenlerden adım sesleri gelmişti. Korkudan birbirimize yapışmıştık.

Odaya ilk önce Kyungsoo dedikleri adam girmişti sonra ise onun yardımcısı Lay girmişti.

Kyungsoo birşeyler zırvalıyordu ama hiçbir şey anlamıyordum. Cüceyi kışkırtmaktan zarar gelmezdi değil mi?

"Hey sen mafya tipli cüce!"

Kendi kendine konuşmayı bırakıp bana dönmüştü.

"Bakın kendisini nasıl da iyi tanıyor."

"Bo-ra susarmısın canım. Eğer susmazsan birazdan buradan hepimizin cesedi çıkacak."

Na-rae'nin tıslamaya benzer sesiyle ona doğru döndüm.

"Hıh bu mu yapacak? Baksana minicik boyum kadar boyu var."

"Bana bak sen fazla olmaya başladın!"

"Sakin olun efendim."

Lay, Kyungsoo'yu durdurmak için öne atlamıştı.

"Çekil önümden seni hologram bozuntusu!"

"Efendim lütfen böyle yapmayın. Onlara zarar veremeyiz."

Lay'in bizi savunmasına mı şaşırsam yoksa bu Kyungsoo denilen adamın yardımcısına olan hitabınaşaşırsam bilemedim.

Bu sırada Kyungsoo elindeki silahı yardımcısına doğrultmuştu bile. Lay'in tam arkasında ben duruyordum.

Silah ardı arkasına iki defa sıkılmıştı.

Kurbanlardan birisi'de ben olmuştum.

Tekrar yazarın anlatımından;

Silah ateşlendiğinde ilk kurşun Lay'i bulmuştu. Ama Lay hiçbir acı hissetmemişti. Hatta oyuna ilk doğduğu yerden başlamıştı. Geriye 4 can hakkı kalmıştı.

Lay başladığı yere dönünce kurşunun bu seferki hedefi arkasında kalan Bo-ra olmuştu.

Kyungsoo ise yaptığı şeyden pişman değildi.

Silahını bu sefer Sun-Hi'ye doğrultmuştu. Ama odaya giren Chanyeol ve arkasından gelenler herşeyi bozmuştu.

Chanyeol kızları korurken gelenler de Kyungsoo'yu tutuyordu.

Chanyeol acısına dayanamayıp kendini Sun-Hi'nin kollarına bırakmıştı.

Bo-ra ise çoktan gözlerini kapatmıştı. Hayatında ilk defa silahla vuruluyordu sonuçta. Dayanamaması normaldi.

################################

Tekrardan merhaba 👋

Yakın bir zamanda bölüm atmak iyi geldi.

Yakında kitap bitecek. Az kaldığını düşünüyorum. Ama ondan önce sorularım var.

Sizce Baekhyun nerede?

Robotu nasıl yenecekler?
(Bu arada yukarıdakilerin hepsi aşağıya inmedi. Diğerleri savaşmaya devam ediyor.)

Son birşey daha eklemek istiyorum. Chanyeol'un tomorrow şarkısı bence çok güzeldi. Medya'da koydum dinlemek isteyen dinleyebilir.

Neyse bu kadar yeterli.

Sonraki bölümlerde görüşmek üzere.

################################

POWER #CHANYEOL#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin