#MONSTER#

75 14 0
                                    


"Bu işin içinde başka birşeyler var hissediyorum."

"Vay be biz hiç anlamamıştıkㅋㅋㅋ"

"Bo-ra lütfen çok ciddi bir şey konuşuyoruz burada."

Bo-ra ona verdiğim cevaptan sonra somurtmaya başlamıştı.

"Tamam."

"Na-rae şimdi ne yapacağız? Acaba odada kamera filan var mıdır?"

"Abartma Sun-hi film çekmiyoruz."

"Tamam film çekmiyor olabiliriz ama farkındaysan biz bir oyunun içindeyiz."

"Peki fikirleriniz ne o zaman?"

"Ağızlarını arayıp işimize yarayacak kelimeler almaya çalışacağız."

"Ya ağızları kokuyorsa ıyk iğrenç."

Bo-ra bazen cidden salak olabiliyordu.

"Tamam tamam şaka yaptım."

"İyiki ciddi kal dedik."

"Şşt birileri geliyor."

Na-rae bizi uyarınca dışarıdaki seslere kulak verdik. Ayak sesleri git gide yaklaşıyordu.

Bir süre sonra kapının altında gölge oluştu. Kapının önündeki her kimse içeriyi dinlemeye çalışırmış gibi bir hali vardı.

Kızlara konuşmaları için işaret verip sessizce ayağa kalktım. Ne demek istediğimi anlamış olacaklar ki konuşmaya başladılar.

"Na-rae ben çok sıkıldım."

"Ne yapayım Bo-ra palyaço falan mı çağırayım."

"İstesen de çağıramazsın ki."

Konuşun demekle hata yapıp yapmadığımı düşünmeye başlamıştım çoktan.

Ben aniden kapıyı açınca Kai ve Sehun yerle birleşmişlerdi.

"Ne yapıyorsunuz siz burada?"

Sesim biraz sert çıkmıştı. Umrumda değildi.

"Ş-şey biz buradan geçiyorduk ki sizin odadan bir ses duyduk. Canavar girmiş olabileceğini düşünmüştük. O yüzden kapıyı dinledik. Evet evet tamda bu yüzden dinledik."

"Sus Sehun sus batırdın. Sehunun demek istediği burası oyun dünyası olduğu için robotların odanızı basmış olabileceğini düşünmüştük. O yüzden dinledik. Kusura bakmayın."

Dediği ilk cümleyi ne kadar sessiz söylemeye çalışsa bile duymuştum.

"Ne robotu?"

Bo-ra'nın sorusuyla ona dönmüşlerdi.

"Oyunu oynarken savaştığınız robotlar."

"Peki. Artık gidebilirsiniz."

Onlarda onaylayıp kapıyı kapattılar.

"Bo-ra buranın bize ait olmadığını biliyorsun dimi. Resmen kovdum çocukları."

"Nazikçe yolladım. Kovmadım."

"Herneyse herkes odalarına geçip dinlensin. Yarın ne yapacağımıza karar vereceğiz."

"Bak şimdi sen bizi kovuyorsun."

"Hayır Bo-ra kovmuyorum. Nazikçe yolluyorumㅋㅋㅋ"

'İyi geceler' diyip Bo-ra'nın kolunu tutup onu odasına götürdüm. Kapıyı kilitlemesini söyleyip kendimi odama attım.

Kapımı kilitleyip odayı inceledim. Genişti ve güzeldi. Tam benim zevkime ait bir odaydı. Çoğunlukla pembe renkler kullanılmıştı.

Odanın ortasında çok güzel bir yatak vardı. Hayalini kurduğum oda kesinlikle buydu. Oyuncak doluydu.

Çocuk olmayabilirdim ama oyuncaklara karşı koyamazdım.

Gözüme kestirdiğim bir oyuncak ayıyı kucağıma alıp sarılmaya başladım. Oyuncak ayılar da en çok dikkatimi çeken yer koca gözleri olurdu.

Bu ayının gözlerinde bir farklılık vardı. Sanki içinde başka birşey vardı. Kamera gibi. Ayıyı yerine bırakıp elime barbie bebek aldım. Onun gözüde garipti.

Buraya gelerek hata mı yapmıştık?

Beyninde türettiğim şeyler olabileceğini düşündüm bir süre. Bunu sabah konuşmalıydık. Yatağın içine girip gözlerimi yumdum. Tedirgindim. Ama yinede kendimi karanlığa bırakmıştım.

################################

Nasılsınız?

Bu bölüm geçiş bölümü gibi birşey oldu.

Bir sonraki bölüm görüşmek üzere.

################################

POWER #CHANYEOL#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin