#THE GAME İS OVER#

43 10 6
                                    


Sun-Hi'nin anlatımından;

Chanyeol'a her ne kadar seslensemde beni duymuyordu. Çocuklar Chanyeol'u üzerimden kaldırırken gözüm kıyafetimde ki kırmızılığa takılı kalmıştı.

Sonra gözlerimi Chanyeol'a çevirdim. Daha sonra Bo-ra'ya.

Yerimden kalkıp Bo-ra'nın yanına gitmiştim. Na-rae elindeki bez parçasıyla Bo-ra'nın yarasına tampon yapıyordu.

Bende Bo-ra'nın kafasını kucağıma alıp saçlarını okşamaya başladım.

"Bo-ra kalk hadi şaka yaptığını söyle ama bizi bırakma. Bizi bırakırsan iki tarafta da yakandan düşmem ona göre. Lütfen uyan."

Ne saçmaladığımı bilmiyordum. Kardeşim saydığım kişi yerde yatarken nasıl iyi olabilirdim ki?

Sehun elindeki ilk yardım çantasıyla odaya daldığında hızlıca ayağa kalkıp yanına koştum.

Elindekileri alıp Chanyeol ve Bo-ra'yı yanyana getirmelerini istedim. Elimizde sadece bir tane ilk yardım çantası vardı ve bu çanta ikisine yetmeyebilirdi.

Kurşunlarını çıkartıp yaraları diktim. Son olarak da bezle kapatıp kendimi yere bıraktım. Yetmeyeceğini düşünmüştüm ama neyseki yetmişti.

Yukarı da savaş hayla devam ediyordu. Bo-ra ve Chanyeol'u farklı köşelere çekip ne olur ne olmaz diye üzerlerini örtüp yukarıya yardıma çıktık.

Elime silah tutuşturan Chen'e bakıp kendimi duvarın arka tarafına yapıştırdım.

"İyi de ben bunu nasıl kullanıcam?"

"Allah ne verdiyse ateş et işte."

"Peki..."

Tetiği çekip robotun gövdesine doğru tuttum silahı. Dönüp Na-rae'ye baktığımda dikkatle sıktığını gördüm. Anlık gelen cesaretle kafama göre sıkmaya başladım.

"AZ DAHA GÜZEL GÖTÜME GİRİYORDU. KİM SIKTI LAN O KURŞUNU?!"

Sehun'un bağırmasıyla yerimde sıçrayıp sıkmayı bıraktım.

"BAŞLAYACAĞIM ŞİMDİ SENİN GÖTÜNE. SENDE DÜZGÜN ATEŞ ET SUN-."

"Tamam özür dilerim."

"Özür dilemenin sırası değil. Dikkatli olun yeter."

Odaklanıp ateş edecektim ki robottan değişik sesler gelmeye başladı. Kaşlarımı çatıp olan biteni anlamaya çalıştım.

Robot olduğu yere yığılmıştı. Şaşkınlıkla birbirimize bakmaya başladık.

Tekrar robotun olduğu tarafa bakınca bize bakıp gülen bir Baekhyun beklemiyordum. Ve elinde ki kediyi de.

1 RAUND SONA ERDİ
.
.
.

DEVAM ETMEK İSTİYORMUSUNUZ?

POWER #CHANYEOL#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin