Yazar'ın anlatımından;Sun-Hi, Minho'yu ve laptop'u yanına alarak odaya geri dönmüştü. O sırada birbirleriyle konuşan ikili kapı açılınca susmak zorunda kalmıştı.
"Minho?"
Na-rae ve Bo-ra bakışlarını ikizler üzerinde gezdiriyor ve Minho'nun neden burada olduğunu sorguluyorlardı. Sun-Hi konuşma ihtiyacı duyup ağzını açmıştı ki çalan zil sesi onu susturmuştu.
Annesinin kapıyı açmasını beklesede kulakları doldurmaya devam eden zil sesi kapının açılmadığını belli ediyordu.
Sun-Hi dış kapıya doğru ilerleyip kapı deliğinden dışarıya baktı. Görünürde hiç kimse yoktu.
Kapıyı hafiften açıp arasından dışarıya baktı. O anda kapı sesli bir şekilde sonuna kadar açıldı.
"NABERSİNİZ?"
Sun-Hi içeriye giren pardon pardon içeriye dalan baekhyun ile ne olduğunu şaşırmıştı. Baekhyun'un arkasından giren çocuklar ve en sonda kapıyı kapatan annesi. Kafası karışmıştı.
Salona gelen Bo-ra ve Na-rae'nin de aklı karışmıştı. Minho'nun yüzünde ise garip bir ifade vardı.
"Tanıştırayım çocuklar."
İkizlerin annesi Chanyeol'ları gösterip "Yeni komşularımız." Sonra ise Sun-Hi ve Minho'ya döndü " Bu ikisi ikizler ama beni çok deli ediyorlar." Son olarak Na-rae ve Bo-ra'ya kısaca gülümseyip çocuklara geri döndü. "Her ne kadar öz kızlarım olmasalar da onlar da benim kızım." dedi.
Junmyeon gülümseyip "Tanıştığımıza memnun olduk ama çok geç oldu biz eve geçelim." dedi.
"Olur mu öyle şey çocuklar? Yemek yemeden bırakmam."
Junmyeon çocuklara dönüp onay aldıktan sonra kafasını salladı. İkizlerin annesi masayı hazırlamak için mutfağa gittiğinde salondaki herkes birbiriyle bakışmaya başlamıştı.
Bo-ra birşeyleri anlamlandırmak için soru sormaya başlamıştı.
"Ama nasıl olur? Oyun bitti demişti..."
İkizlerin annesi tam kapıdan içeriye girmek üzereyken Baekhyun kısa bir cevap vererek susmuştu.
"Oyun daha yeni başlıyor kızlar."
3 AY SONRA SUN-Hİ'NİN ANLATIMI;
Bu üç ay içerisinde çok güzel şeyler olmuştu. Chanyeol bana çıkma teklifi etmişti. İlk başta şaka niyetiyle hayır demiştim ama Chanyeol ağlamaya başlayınca şaka olduğunu söylemiştim bunun üzerine bir hafta boyunca trip atmıştı bana. Neyseki bir şekilde gönlünü almayı başarmıştım. Onun dışında Junmyeon, Na-rae'ye açılamamıştı. Na-rae de kendini tutamayıp Junmyeon'a çıkma teklifi etmişti. Sonuç olarak onlarda birleşmişti. Baekhyun ve Bo-ra ise birbirlerinden nefret ettiklerini sanıyorlardı ama birbirlerini sevdikleri belliydi. Yakında birbirlerine açılırlardı.
Şuan ise herkes bir köşeye dağılmış film izliyorduk. Daha doğrusu onlar izliyordu. Ben sırtımı Chanyeol'un göğsüne yaslayıp kafamı da omuzuna yaslayıp yandan yüzünü izliyordum.
Yüzünü izlediğimi fark eden Chanyeol yüzüne büyük bir gülümseme yerleştirip anlımdan öpmüştü. Bu benimde yüzümde bir gülümseme oluşturmuştu.
Bağırış sesleriyle kafamı o tarafa çevirdim.
"Hop hop saplar var burada gidin başka yerde sevin birbirinizi!"
"Evet gidin başka yere!"
Karşılık vereceğim zaman Chanyeol beni susturup karşılık vermişti.
"Duygularınızla savaşmayın o zaman."
Bo-ra ve Baekhyun göz ucayla birbirlerine bakıp küçük bir çocuk gibi kanepe de küçülmüşlerdi.
Ortamdaki aile sıcaklığı içime işliyordu. Ve bu iyi hissetmemi sağlıyordu. Sevdiğim adam yanımdaydı, kardeşlerim dediğim insanlar yanımdaydı. Hayatımdaki tüm şansımı burada harcamış olabilirdim ama memnundum.
################################
Merhabaaaa
Bu bölüm final bölümümüzdü. Final konuşması filan falan yapmayacağım.
Kitabıma destek verenlere çok teşekkür ederim.
3 tane özel bölüm gelecek ama ne zaman geleceğini bilmiyorum.
Buarada yeni çıkan şarkıyı dinlemeyi unutmayın. Sizi seviyorum.
Bir sonraki kitaplarda görüşmek üzere.
################################
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POWER #CHANYEOL#
Fiksi Ilmiah"ERROR" "Saçma bir oyundan da bu beklenirdi zaten." Ama bilmiyordu ki o normal bir oyun değildi.