Vrátil jsem se za Ryujim, ale nebyl tu.
Sakra! Že já debil..!
Vyšel jsem...
Byl naštvaný, když jsem odcházel...
Kira!
Bože.
Přiběhl jsem k jeho pokoji a otevřel dveře.Držím Kira pod krkem a vyhrožuji mu.
Poprvé, co dělám tohle pro někoho.
Vytáhl jsem z kapsy nůž a začal se chechtat.
Jop, vzal jsem nůž, když jsem včera chodil po areálu.
,,Chtěl bys~~~?"Kde vzal nůž..?!
,,Ryuji přestaň a pusť ho..!"přišel jsem k nim a nůž mu sebral.Koukl jsem.
Zasměju se.
,,Jen tu něco pořeším~"zvednu Kira do vzduchu a začnu ho škrtit.
Ušklíbnu se sladce a koukám na to jak sebou kroutí, aby se z toho dostal.Nadechl jsem se a chytil ho za ruku, kterou jsem se snažil dát od Kira.
,,Přestaň Ryuji..!"zabručel jsem.,,Hmmmm???? Vypal teď."zamračím se.
,,Nebo mi slib, že budeš jenom se mnou."zavrčím.Kousl jsem se do rtu.
Co..?
,,Budu jen s tebou. Jen ho nech být..!"zabručel jsem.
Nesnáším násilí...Pustil jsem Kira na zem.
,,A opovaž to někomu kecnout."zavrčím na Kira.
,,Jinak to s tebou dopadne špatně. Hlava od těla."chytnu kolouška za paži a jdu do svého pokoje.,,P-počkej Ryuji..!"já to nechápu.
Co se teď stalo?
To mu ublížil jen kvůli tomu, že ho párkrát zkontroluji..?
,,Jdi do pokoje. Alespoň oznámím, že budu mít na starosti jen tebe...",,Fajn."pustím ho.
Vejdu do pokoje a zavřu.
Sednu si na kraj postele a propaluji dveře a už čekám na něho.Povzdechl jsem si.
Přišel jsem za Kirou a dal mu sklenici vody a ten krk mu namazal mastičkou. Přinesl jsem mu nové pastelky a papíry a dal mu sušenku.
Pak jsem teda oznámil že nezvládám dva najednou, jestli bych nemohl mít na starost jen Ryujiho...
Nechápu to... Povzdechl jsem si. Souhlasili, ale že během toho musím jednou za měsíc povlečení převléct a dělat věci okolo. Což mi problém nedělá. Vrátil jsem se po nějaké chvíli za Ryujim.,,Tak, co?"zamručím a přitiskl ho na dveře.
Přivřel jsem oči a polkl.
,,Jsem...jen tvůj...Ale občas budu muset odejít, protože budu muset mít na starosti vyvětrání a další věci...",,Lepší než tamto."natisknu se na jeho hruď tou svojí a dám ruce pod jeho kalhoty a boxerky.
Lehce mu mačkám zadek a dýchám mu na ouško.
,,Jsi můj~. Jen můj~."zavrním.Zčervenal jsem a přivřel oči.
Nevím jestli být rád, nebo ne.
On je úplný blázen...
Zavřel jsem oči a hlavu si mu položil na rameno.,,Jsi krásný~."asi jsem blázen do něho,no.
Začnu mu uždibovat krček.Naklonil jsem hlavu na stranu a pootevřel oči.
Nevím jak se teď cítit...Cítím se hrozně, ale i dobře...
Zavřel jsem oči a povzdechl si.
Kousl jsem ho do krku.Stisknu mu za to zadek a uchechtnu se.
Začnu mu mnout prdélku~.
,,Máš dokonalý zadeček~."Kousl jsem se do rtu a našpulil zadek.
Chytil jsem se jeho oblečení.
On...není sám o sobě špatný.
Jen by potřeboval přátelé...
Červenal jsem se.
ČTEŠ
Velká Změna Psychouše [Yaoi] (Done)
DiversosPsychopat už několik let kvůli své rodině. Jednou dostal svého psychologa, který byl jiný než každý koho měl předtím. Jeho psycholog ho začal chápat z jiné strany, což ho uchvátilo a zamiloval se do svého psychologa, u kterého to myslel vážně. Cítil...