~Další den~
Celou noc jsem nespal.
Nepotřeboval jsem.
Včera jsem přece spal celý den. Takže tak.
Jsem už, ale oblečený a házím si stále s míčkem.
Někoho by to mohlo nudit, ale tohle je první a největší zábava pro mě.V noci jsem ho občas kontroloval.
,,Ty opravdu nepotřebuješ spánek."zamumlal jsem a pak šel.
Jdu spát...Ještě dneska noční, pak volno a denní...Aspoň mě nehlídá, ale teď nás předá k dalšímu, který nás přes den bude hlídat, když koloušek bude doma.
Do pičiiii....Přišel jsem domů a hned padl do postele.
Spal jsem až do dvou hodin a pak jsem si dal oběd a hrál si s Riu.Jen si házím s míčkem.
Nebolí mě ruka a ani by mi nebolala, kdybych si házel několik dní s míčkem.
Heh...Jednou jsem dal tři dny a to v kuse.~Večer~
Přišel jsem do práce.
Vystřídal jsem tamtoho a pak zase se podíval na Kira a pak na Ryujiho.Furt si házím a začal jsem do toho dávat i větší sílu, abych spal toho vedle,heh...
To mě tak baví.
Nebude spát tak jako já.Hm?
,,Házej si, ale víc potichu. Všichni tu chtějí spát."zabručel jsem.Ignoruji a hážu si.
,,Hej. Ryuji. Jestli nepřestaneš tak tu knihu nedostaneš a Riu už sem nevezmu."zabručel jsem.
Chytnu míč.
On mi normálně vyhražuje!
Ugh.
Zavrčím podrážděně.
Chci tady toho psa!,,Můžeš si házet, ale potichu a né takové rány..."nechci být zlý.
Hlavně né v jeho případě, ale opravdu tu nechci rozruch...Já mám chuť, aby byl můj terč!
Sere mě.
Co ho znásilnit?
Chytnu se za vlasy.
,,Mlč s tímhle kurva!"občas mám rozpory s nejlepším kámošem a to mi dost leze do hlavy.Povzdechl jsem si a zamkl.
Sedo jsem si na zem a zívl si.
Někdy mě zajímá, co se mu honí hlavou.
Opřel jsem se.Začnu se s ním hádat.
Ugh! Kokot jeden zasraný!
Pak se, ale začnu smát.
Jop, zase mi hrabe.Zvedl jsem pohled.
Bože můj.
,,Klid Ryuji. Chceš si házet?"zamumlal jsem a přišel blíž k němu.Kouknu na něho a přestanu se smát, ale sladce se usmívám.
,,Co třeba, aby jsi byl můj terč?"mlasknu.
Vstal jsem a přešel k němu.Trochu jsem znervózněl.
Co..?
,,Jak to myslíš terč..?"zamumlal jsem.
Bože můj.
Že jsem něco navrhnul.Přitisknu ho ke zdi a držím ho tam.
Chytil jsem jednou rukou jeho ruce a dal nad hlavu.
Ušklíbnu se.
Koukám se mu do očí.Cukl jsem sebou.
,,Em. R-Ryuji..."zamumlal jsem a cukl rukama.
Sakra, proč jsem tak skončil..?!
Nasucho jsem polkl.Nahnu se k jeho krku a olíznu mu krk až k uchu.
Tak pobavit se můžu.Zavřel jsem oči a kousl se do rtu.
,,P-přestaň..."zabručel jsem a snažil se dostat z jeho sevření.Začnu mu uždibovat tu část, kterou jsem olízl, heh.
Jen tak dál. Šikovný.
Všímám si každého jeho pohybu.Pootevřel jsem oči.
,,Proč to děláš...?!"zahuhlal jsem a nechal nohy uvolnit, abych spadl na zem a mohl se dostat z jeho rukou.Všiml jsem si toho a sjel s ním na zem.
,,Chci se pobavit~."zavrním mu do ouška a kousnu ho lehce do lalůčku.Zakňučel jsem a pokrčil jednu nohu, s kterou jsem se ho snažil odstrčit.
,,Ale proč takhle?!"vyjekl jsem a zavřel oči.Druhou rukou, kterou jsem měl volnou jsem donutil jeho nohu k zemi a já se víc na něho přitiskl, aby už na mě nepoužil tu nohu.
,,Protože chciii~"nádherný~.
Přisaju se na jeho krk, abych mu udělal cucflek.Vydechl jsem a kousl se do tváře.
,,Ne-nech toho...!"zakňučel jsem.
Zčervenal jsem a začal sebou kroutit, abych se nějak dostal pryč.Sednu si na jeho stehna.
Chytnu ho tou druhou rukou za tváře a zvednu mu hlavu.
Začnu mu po krku dělat kousance a cucfleky.
Uchechtnu se pro sebe.,,Ryuji pusť mě...!"kousl jsem se do tváře a víc zavřel oči.
Jen klid.
Tohle nic není.
Ale od dneška s ním nebudu sám tak často.
Představ si něco jiného.
Nemysli na to.Koukl jsem se na něho.
Uchechtnu se.
,,Koloušku jeden."odtáhnu se.
Olíznu si mlsně rty.
,,Hlavně to nikomu neříkej~."pohladím ho jemně po tváři a pustím ho.
Vstanu a jdu k posteli.Kousl jsem se do rtu a zčervenal.
Po chvíli jsem vstal.
,,Teď koukej spát."zamručel jsem a raději odešel.Lehl jsem si do postele.
Olízl jsem si rty.
Zavřel jsem oči a usínal.Povzdechl jsem si a během noci jsem se jen podíval na oba dva.
Pak jsem se podíval na záchodech do zrcadla...
Vzal jsem náplast a na každý, co udělal jsem nalepil náplast...
Ještě chvíli a znásilní mě,ne...?!
ČTEŠ
Velká Změna Psychouše [Yaoi] (Done)
RastgelePsychopat už několik let kvůli své rodině. Jednou dostal svého psychologa, který byl jiný než každý koho měl předtím. Jeho psycholog ho začal chápat z jiné strany, což ho uchvátilo a zamiloval se do svého psychologa, u kterého to myslel vážně. Cítil...