~Doma~
Dal jsem do misky granule.
,,Kam budeš chtít jít?"Dal jsem mu ještě nějaký pořádný žrádlo.
,,Nevím...Nějaká restaurace, nebo Fast food."hlesl jsem.,,Restaurace. Tak pojď."jdu zas k botám.
Vzal jsem když tak mikinu pro sebe a pro něho kdyby se náhodou ochladilo.
Nikdy se neví. Obul jsem se.Kývl jsem a usmál se.
Obul jsem se a vyšel ven.
Za námi jsem zavřel.Jdu vedle něho.
Usmívám se.
,,Taaak doteď mě k nějaké restauraci."Kývl jsem a šel s ním do větší části města.
Začíná mě trochu bolet noha, ale ještě to jde v poho.Začal jsem nějak tušit a poznal jsem to na jeho obličeji, že ho ta noha bolí.
Přece dnes teď furt chodí.
Ihned si ho vezmu na sebe a jdu.
,,Máš říct, že tě to bolí.",,To je dobrý. Pak po jídle se vrátíme a půjdu na chvíli spát."hlesl jsem.
,,Není to dobrý. Budeš mi vše říkat, jasan? A beďa ti."zavrčím.
,,Jasně, jasně. Támhle je ta restaurace a před ní mě polož na zem."ukázal jsem.
Přikývnu a příjdu před restaurací.
Postavím ho opatrně na nohy a chytnu ho kolem boku, aby nedával takovou váhu na tu jeho zraněnou nohu.Usmál jsem se a přišli jsme tam.
Stůl pro dva a chvíli jsme seděli.
,,Vyber si, co chceš. Všechno chutná skvěle.",,Dobře."koukám.
Oh ghaaat.
Toho je tolik.
Co to je???
Ježiši.Kývl jsem a podíval se, co tu mají.
Po chvíli jsem si vybral a čekal na něj.Vybral jsem si něco čemu jsem hovno rozuměl.
,,Jinak já pak platím.",,Proč?"našpulil jsem rty a objednal.
,,Protože proto."zavrčím.
,,Dobře, dobře."hlesl jsem a po chvíli nám přinesli jídlo.
Kouknu, co to je.
Uf.
Začnu jíst.Začal jsem taky jíst.
Bylo to celkem dobrý.Tohle je dobrý, ale já umím lepší, pche!
Napil jsem se vody a jedl.
Pak jsem dojedl.Dojedl jsem chvilku po něm.
Koukl jsem na něho.
,,Bylo to dobrý?"Kývl jsem.
,,Jo, bylo. To tvoje?"hlesl jsem a dopil.,,Bylo dobrý. Ale umím vařit o hodně líp."
Uchechtl jsem se.
,,Jo, umíš."zamumlal jsem.
Zavolal jsem číšníka, že platíme.Dal jsem jim potřebné peníze a nějaké to dýško.
Vstal jsem pak a natáhl ruku ke kolouškovi, aby se jí chytil.Usmál jsem se a vstal.
Chytil jsem ho za ruku a šel s ním pryč.Před restaurací jsem si ho vzal na sebe a jdu.
Usmál jsem se a objal ho kolem krku.
ČTEŠ
Velká Změna Psychouše [Yaoi] (Done)
AltelePsychopat už několik let kvůli své rodině. Jednou dostal svého psychologa, který byl jiný než každý koho měl předtím. Jeho psycholog ho začal chápat z jiné strany, což ho uchvátilo a zamiloval se do svého psychologa, u kterého to myslel vážně. Cítil...