******Emilias P.O.V******
Jag satt vid köksbordet med Leo och Liz och Gabriel. Liz och Gabriel höll på att säga förlåt för att dom började att diskutera igår kväll. När Leo fick gå satt jag kvar eftersom de skulle förklara lite till åt mig. "Vi ska hjälpa dig att leta efter dina biologiska föräldrar men om vi hittar dem får du lov att hälsa på dem men du måste fortfarande bo kvar här." Sa Gabriel. "Det är klart att jag bor kvar här för ni har ju skrivit på en massa papper och ni kan ju inte bara lämna tillbaka mig" svarade jag. "Det har du rätt i men idag kör vi upp till barnhemmet och ser om de har information om dina föräldrar." svarade Liz. "Det var inte meningen att du skulle tro att jag inte vill leta efter dina föräldrar, men jag är bara rädd för att du kanske inte skulle gilla oss som dina riktiga föräldrar längre" sa Gabriel och såg lite ledsen "nej! Jag skulle nog aldrig sluta älska er! Jag älskar er fortfarande och kommer att fortsätta älska er som mina riktiga föräldrar." sa jag och Gabriel såg lite lättad ut nu. " Förbered dig för vi ska åka snart till barnhemmet" sa Liz. Vi åkte även förbi Melindas hus och hämtade henne därefter åkte vi till barnhemmet.
****** Barnhemmet******
Vi stannade vid ett stor vitt hus med en stor lekplats bredvid, där fanns det många barn stora som små. vi gick in till huset där en kvinna som jag genast kände igen satt. "hej" sa hon och log brett mot Liz, Gabriel och mig. "vad kan jag hjälpa er med?" Sa hon och log "ja vi vill veta mer om Emelies biologiska familj. Vet du kanske om vart dom bor eller något?" Sa Liz " ja visst, jag kan kolla här i några papper som jag har här." Sa Monica. Monica läste igenom alla papper om mig sakta men noga. Tillslut sa hon att det stod lite om dem. "John Pinnock är din pappa och Deborah Thornhill är din mamma. De bor i Storbrittanien står det här men det kan vara gamla uppgifter eftersom detta var sen du var liten. Mer än så vet vi inte, men du har en syster också men sen vet vi inget mer." Sa Monica.
"Ok, tack så mycket!" Sa jag.
När vi satt i bilen påväg hem var allting tyst. jag kollade igenom pappret som Monica hade kopierat ut åt oss så jag kunde läsa lite. Vi lämnade Melinda och sedan körde vi vidare hem. Imorgon ska jag fortsätta söka efter min biologiska familj!******Leigh-Annes P.O.V******
Mamma hade inte skrivit något åt mig och inte pappa heller. Pappa kanske inte visste så mycket eftersom de skilde sig när jag var ganska så liten. Jag skickade ett sms till min mamma för att kolla om hon hittat vad barnhemmet heter.
Till: Mamma
Från: Leigh-Anne
Vet du vad barnhemmet heter? ❤️Efter en stund svarade mamma men hon hade inga viktiga nyheter.
Till: Leigh-Anne
Från: Mamma
Tyvärr har jag inte hittat något men jag lovar att säga till så fort jag vet något! Puss! ❤️❤️❤️Jag hoppades att mamma skulle få reda på vad barnhemmet heter. Jag får väl hitta på nåt kul istället sa jag högt för mig själv sedan började jag att baka en massa cup cakes i en massa olika smaker som choklad, citron, vanilj och en massa mer. Jag bjöd killarna och tjejerna på ett te party imorgon klockan 1!
Till: Perrie
Från: Leigh-Anne
Välkommen på te party imorgon kl.1Till: Jade
Från: Leigh-Anne
Välkommen på te party imorgon kl.1Jag skrev till killarna och deras flickvänner och resten av tjejerna.
Imorgon blev det fest! :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Min syster Leigh-Anne
FanficEmilia är 15 år gammal och bor hos sina adoptiv föräldrar. Hon får reda på att hon har en syster men hon vet inte vart hon kan vara eller om hon ens lever. En dag kommer hennes kompis Melinda med konsert biljetter till en Little Mix konsert. Vad hä...