Capitolul 1:" ... acei ochii caprui."

700 42 1
                                    

Totul a inceput ca de obicei. Nimic iesit din comun. Aceeasi rutina devastatoare si monotona in fiecare zi. De luni pana vineri. Dar totul a luat o intorsatura de 360 de grade cand am ajuns in statia de autobuz.

In fata mea se afla un baiat inalt,cu o geaca neagra. De la spate nu parea cine stie ce.

Cand de-o data isi intoarce capul si incepe sa ma analizeze din cap pana in picioare. Fata lui maslinie cu ochii caprui imi dadea impresia ca facea mai mult decat sa se uite,practic ma simteam dezbracata de privirea lui .

Eram deja curioasa in legatura cu baiatul respectiv, dar am realizat ca era un baiat care era trecator. Un strain care il vezi odata pe strada.

Am mai stat cateva minute si a aparut si autobuzul meu.Am urcat amandoi si el s-a asezat pe scaun in spate iar eu stateam in fata in picioare.Eram doar noi si inca o persoana in autobuz. Melodiile care le asculta ,rasunau in tot autobuzul.

La un moment dat,mi-am intors privirea si am vazut ca se uita insistent la mine. Asa m-am simtit tot drumul.

Sosise si statia mea sa cobor. Eram sigura ca voi scapa de acei ochii caprui.

Mai aveam putin si ajungeam la liceu. In spatele se auzeau niste pasi apasati si sunetul vag de muzica.Imi intorc privirea si il vad pe acelasi baiat misterios, care incepuse imi dadea o stare de teama.

Ne indreptam spre acelasi loc,nu imi venea sa cred,invata la acelasi liceu ca si mine.

Nu vroiam sa am un ciudat pe urmele mele asa ca am marit pasul si am scapat de el intrand in clasa.

Baiatul din autobuzUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum