Au trecut ore,zile,saptamani de cand Olivia nu l-a mai vazut pe baiat din autobuz. Ea a continua sa mearga cu acelasi autobuz,avand speranta ca il va mai vedea macar o singura data. La liceu , nu se intersectau,practic a fost doar o simpla intamplare ca s-au vazut in ziua aceea. Pana cand ,intr-o zi,liceul organiza activitati extra-scolare,ei bine, atunci a iesit o mare catastrofa.
-Dar,nu vreau sa merg,pe bune ce rost are sa merg la o activitate in care fac mancare pentru altcineva,in loc sa stau in patutul meu ,caldut, si sa citesc.
-Olivia,promit ca o sa fie amuzant. Doar nu vrei sa ratam si alte activitati la care participa bunaciunile de la a 12 a.
-Cum naiba,stii la ce activitati participa alte clase. Eu nu il stiu pe al nostru.
-Am si eu metodele mele. Acum ridicati popou si treci la liceu.
-Off, bine ne vedem in 30 de minute.
Si asa am ajuns eu sa merg la niste activitati stupide in care nici de cum nu participau "bunaciunile" promise erau mai de graba niste mucosi care aveau iluzia ca sunt barbati fatali.
S-au format echipele eu fiind pusa sa fac o prajitura cu alte fete. Iar scumpa mea prietena,Clara, a intrat in echipa in care se facea ceva de mancare.
O iesi ceva de la o fata care e afoana la gatit.
Lumea incepea sa gateasca ,eu doar stateam si dadeam produsele la mana. Mai bine asa decat sa fiu invinovatita ca a iesit o mare prostie necomestibila.Era o agitatie in jurul meu,dar eu eram deja intr-o lene atroce,stateam in picioare si ma uitam in stanga si in dreapta.Se aude usa grea de la intrare,dupa cateva secunde apare cineva , cativa baietii incep sa-i strige numele. Eram curioasa sa-l vad pe tipul asta care face atata valva. Si cand vad cine e raman blocata, ochii ii aveam cat cepele si de abia mai respiram. Privirile noastre s-au intersectat, ramanand cateva secunde atintite una asupra alteia.
Doamne, ce am facut sa merit asta! Si azi nu este una din zilele mele bune, arat ca naiba in imitatia asta de costum de bucatar mai de graba arat ca un macelar.
In timp ce el se uita la mine, imi ofera un zambet si eu ma incrunt la el,apoi fata imi revine la "De-ce-naiba-imi zambesti-cand-nici-nu-te-cunosc?"
Dupa revin la leneveala mea pe un scaun care l-am zarit ascuns . Era perfect, nimeni nu ma vedea si puteam sta acolo pana se termina prostia asta culinara.
Dupa 20 de minute, eram amortita asa ca ma duc inapoi atunci un bou striga: BATAIE CU MANCARE!
Si nici nu ma trezesc bine ca ma vad toata de faina.
-Care handicapat vrea sa moara? si ma uit dupa faptasul care si-a semnat sentinta la moarte.
Liniste, toata lumea incepuse sa rada si sa arunce cu ce prinde.
La naiba cu activitatile lui Peste Prajit, ma supar si incep sa arunc cu ce prind , pai da ce numai eu sa fiu o fantoma . Si cand am vazut in cine am dat vreo doua oua , am luat-o la fuga cu el in urma mea.
-Aaaa, lasa-ma dementule in pace, nu am vrut sa te lovesc cu ouale alea!
In spatele meu era un baiat care statea langa tipul care incearca sa farmece cu un zambet.
- Nici de-al naibii nu te las, mi-ai stricat freza mea cu care cuceresc!
-Du-te dracu si lasa-ma pe mine , obsedatule de cuceriri!
Nici nu stiam ce mai zic ,cand ceva tare ma loveste in cap si simt cum ceva cleios se prelinge pe mine. Al naibii a aruncat cu ou in mine!
-Razbunarea e o nenorocita, asa-i fata?
-Ti-am mai zis cumva sa faci un drum prin Iad, baiatu'?
Am pomenit ca imi vine sa chinui unii baietii pana cer indurare? Ei bine acum o zic!
Ma duceam spre baie ca sa vad ce mai pot face sa scap de oul din cap si faina.
Olivia ! Olivia ! Opreste-te! se aude vocea Clarei care alerga cu fata care era plina de frisca.
- Vreo bunaciune ti-a facut asta?intreb curioasa
- Da, ma , as vrea eu , un mucos din a 9-a, prinsese boala pe mine.
- Data viitoare ma asculti pe mine , ca esti praf cu toate metodele tale !
La intrare in liceu se auzeau niste voci,si curioasa de Clara m-a tras de mana in directia de unde se auzeau vocile. Si am ramas blocat a doua oare pe ziua de azi din cauza situatilor stanjenitoare in care tot sunt pusa.
CITEȘTI
Baiatul din autobuz
Teen FictionUniversul face farse,Olivia simte toata aceasta gluma a destinului. Intr-o zi, obisnuita,se intalneste cu Adam si de atunci tot da de el oriunde intoarce capul. El fiind un baiat glumet, aventuros,care nu-i pasa de nimeni si nimic.Cei doi or sa ajun...