In fata mea, se afla Don Juan care arunca zambete, cu o tipa care puteam sa jur ca se antrenau pentru consursul de 'Cata saliva lasi pe mine!', dar amandoi aratand spre deosebire de mine si Clara mai curati . Fata mea era ca atunci cand ti se intampla sa fii prins de controlor in autobuz si te uiti in stanga si in dreapta poate-poate apare salvatorul ca prin minune. Dar ghinion, era doar Clara care m-a impins sa vad experimentul esuat si aici ma refer la sarut.
-Daca tot incercati sa va sarutati,va rog , dupa ce terminati sa luati mopul si sa stergeti pe jos,nu am vrea sa isi sparga cineva capul.
Tipa de langa Juan era mai rau ca vulcanul Etna si asta era semnalul meu de plecare. Am luat-o de bluza pe Clara si am tulito.
-Iubi,de ce nu ai zis nimic cand tipa aia s-a luat de noi?se aude milogitul fetei.
-Adevarul e adevar,asta e ,trebuie sa plec ,mi-a facut placere.
-Nenorocit ce esti! Nici nu esti cum se zvoneste ca esti. Nici nu saruti bine! Porcule!
- Draga mea, sarut bine la cine vreau ,iar tu ai fost o greseala de cateva minute.
Daca fata acum era un ingeras ,un clipa urmatoare isi scosese coarnele si furca si era in stare sa-i intepe fundul baiatului pana considera ca e de ajuns.
Intre timp in baie
-Clara,te omor,din cauza ta in continuu am probleme!
-Mrr, nu pot spune ca e chiar asa, mai de graba magnet la bunaciuni,asa-i?
-Regret clipa in care te-am intalnit pentru prima data in clasa I !
- Hai,mai taci! Daca nu eram eu viata ta era plictisitoare ,mai rau ca a bunicii.Asa mai ai si tu parte de aventura,vreun print pupacios care iti trimite priviri cu sub inteles. De-astea,intelegi tu!
- Ca tot veni vorba de pupaciosul ala,nici nu stiu de unde a venit replica si de ce am spus-o ca nu ma incomodau,cred?Si nu imi da nicio privire cu sub inteles,termina!
- Pot sa stiu si eu de ce te-ai bagat in treaba mea? se aude o voce de baiat si ne-am intors amandoua capul instantaneu.
- Pai,nu ca ar fi treaba mea, dar esti sau sunteti sau erati cam gretosi si Doamne Fereste ,nu vroiam sa dau pe afara,daca intelegi ce vreau sa spun,Amorezatule!
- Nu e treaba ta,aha? Ma gandeam sa te fac treaba mea, daca intelegi ce zici!se apropie amenintator tipul de mine.
-Mai bine ma calugaresc sau mai bine mor fata batrana decat sa te apropii de mine,acu' fa cativa pasi ca imi respiri aerul.
-Pisi,ai capatat o durere in plus,o sa-ti fac zile fripte cat o sa fiu in liceul asta,pentru ca mie nu imi place sa se bage cineva in treaba mea,se misca amenintator spre mine.
- Atunci,placintica, sa vedem cat poti duce,fiindca nu ma las usor invinsa ,mai ales de cineva ca tine care crede ca are populatia feminina la degetelul mic. Razboi ceri,razboi vei primi!
Amandoi sagetandu-se din priviri,incearca sa plece in acelasi timp pe usa dar raman blocati in tocul usi.
-Bine ca nu ati ramas blocati!striga Clara in timp ce se chinuie sa ne impinga.
-Staduieste-te mai mult,nu vreau sa stau langa specimenul asta,o rog pe Clara ,intorcandu-mi capul spre tipul de langa mine.
-Daca nu erai asa grasa ieseam mai repede,dar acum o sa induri putina durere.
Si in momentul urmator,s-a impins in fata iesind primul ,deblocandu-ma si pe mine .-Razboiul a inceput de acum!ii intorc spatele si imi indrept spatele si pasesc increzatoare.
-Fii pregatita ,dulceata,nu o sa stii ce te-a lovit! se aude vocea tipului in spatele meu.
CITEȘTI
Baiatul din autobuz
Teen FictionUniversul face farse,Olivia simte toata aceasta gluma a destinului. Intr-o zi, obisnuita,se intalneste cu Adam si de atunci tot da de el oriunde intoarce capul. El fiind un baiat glumet, aventuros,care nu-i pasa de nimeni si nimic.Cei doi or sa ajun...