- Si asa prostavanul ala de director mi-a trantit detentie cu Adam, ma trece un fior pe sina spinari cand ii povestesc Clarei.
- Nici nu stiu ce sa iti spun , ca deja te-ai pricopsit cu detentie,ti-a zis ce o sa faceti?
- Naiba sa-l ia , ca i-a dat lui Adam o foaie de detentie pe care spunea ce facem,ce crezi ar trebui sa merg sa-l cautat sa vad unde imi petrec cele doua ore din viata?
- Nu cred ca e nevoie sa te duci sa-l cauti se pare ca vine el la tine.
Ma prefac ca vorbesc cu Clara in continuare avand speranta ca v-a trece pe langa mine.
- Buna fetelor! ne saluta Adam in timp ce isi pune cotul enervant pe umarul meu.
-Buna Adam,il saluta Clara razand.
-Clara, scrie pe fruntea mea cumva ofer suport copiilor inganfati,ridic spranceana in timp ce imi intorc capul spre Adam.
-Te superi? ma intreaba Adam inocent.
-Tu ce crezi, nu numai ca ma supara dar incep sa ma si enervezi, nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa supravietuiesc doua ore cu tine.
- Stai calma, iubire, sentimentul e reciproc nici eu nu vreau sa imi irosesc timpul cu o fata ca tine.
-Clara,tine-ma,ca s-ar putea sa mor cu el de gat.
- Ne vedem dupa ore, iubire! imi zambeste Adam cu o urma de aroganta.
- Ne vedem la spital,iubire!ii intorc zambetul aratandu-i si pumnul. Daca imi mai zice iubire o incurca.Dupa ce nu il mai vad in raza mea de actiune ,ridic biletelul si incep sa-l citesc. Nu era de bine daca directorul crede ca o sa fac curatenie in biblioteca liceului impreuna cu pasarea aia migratoare. Nimeni nu intra in biblioteca liceului cum naiba sa fie mizerie. Doar nu s-a dus el peste noapte si a incurcat romanul SF cu cel de dragoste. Era absurd.
Dupa ore ,m-am dus direct la biblioteca, poate daca veneam prima nu aveam sa stau sa aud prostiile lui Adam ci sa imi de-a ce am de facut si sa imi vad de treaba mea.
In fata biblioteci se afla,deja, Adam. Fumand o tigara si lenevind pe scari.
-Iubire,ce ma bucur sa te vad. Presupun ca e o premiera sa vezi un baiat frumos de cinci ori intr-o zi?
-Presupui gresit,albinuta! Acum daca imi mai spui iubire , o sa fii incapabil sa ai mostenitori.
-Albinuta? Scumpo ,nu prea de pricepi la alinturi. Ti se pare ca produc miere,ma ia la misto in timp ce urc sarile spre biblioteca.-Daca erai baiat destept, te prindeai de ce te-am facut albina dar asa o sa am placerea sa te las in aer. Acum termina tigarea aia si hai , ca nu vreau sa mai am probleme din cauza ta.
- Gata,nu te mai impacienta atata ca si asa esti rosie. Te inteleg, am efectul asta asupra fetelor,si trece din nou pe langa mine razand. Neghiobule!
-Ai spus ceva,iubire?se opreste in fata usii si ma intreaba incruntandu-se.
-Doar ca vreau sa scap de tine, atatica,ii raspund zambindu-i dragalas.
Adam isi da ochii peste cap si intra in biblioteca.Se simtea mirosul de carti,era o liniste mormantala,mai erau cativa copii rasfirati prin sala mare care citeau. Era un loc in care te puteau refugia dar nu cu un neghiob langa tine. Ca tot vorbeam de neghiob, Adam se duce spre bibliotecara si isi pune sarmul in actiune. Avand in vedere ca tipa nu parea sa fie trecuta de 23 de ani,avea sanse mari sa scape de detentie si sa raman eu ca prostanaca sa ii fac si treaba lui. Fir-ar sa fie, uneori imi doresc sa fi fost baiat , asa mai scapam si eu de unele responsabilitati.
Biblioteara deja era fermecata si para fermecata,Adam ii atingea mana cu degetele si ii zambea cu bine cunoscutul zambet de Don Juan. Sunt moarta, acum tipa e la comanda lui, daca vrea sa se razbune, o poate pune sa-mi zica sa aranjez cartile SF de la A la Z. Imi i-au inima in dinti si ma duc sa ii intrerup vraja vrajitorului.
-Buna,eu sunt Olivia,si ii intind foaia cu detentie.
-Bella,imi pare bine,imi raspunde fara sa-si ia privirea de la Adam.Gata ma saturasem , ii calc pe Adam pe picior si ma incrunt la el si ii arat din ochi sa mai lase vrajelile. In timp ce Adam injura in tihna eu o intreb pe Bella ce avem de facut.
- Pai aveti cate doua caruciore de aranjat,dar vedeti ca sunt amestecate,ar fi indicat sa va apucati.Ha ha ha! Asta e de bine, 'va apucati' inseamna ca amandoi facem asta. Ma uit la colegul meu de detentie si il vad oarecum surprins sa auda ca si el trebuie sa participe. Super eroiana Olivia ,ajuta la ruperea vrajii de amagire a vrajitorului Adam.
Ma duc eu agale la caruciorele indicate de Bella si incep sa caut rafturile pe care trebuiau asezate.
Eu eram deja la al doilea carucior, dar Adam nu asezase niciuna,daca nu termina el nu puteam sa plec nici eu. Asa ca ma duc nervoasa la fotoliul pe care statea Adam lovindu-l cat sa simta in picior.
- Adam!Ridica-te si treci la treaba!incep sa tip la el ,uitand ca sunt intr-o biblioteca.
-Iubire, mai incet totusi suntem intr-o biblioteca si nu vrei sa fi şâşâita.
-Nu iti mai fa griji pentru mine,curand iti vei face griji pentru tine daca nu iti misti fizicul la treaba.
-Nţţ, ce de amentintari pentru o fata care se inroseste instantaneu,se ridica din fotoliu ,acum el aratandu-si inaltimea si statura de baiat impunator.
-Asta crezi tu, dar amenintarile le pot pune oricand in aplicare si nu imi e frica de tine, apropiandu-ma de el , ca sa-i arat ca nu ma intimideaza.-Copii, numai stati si pune-ti osu' la treaba!se aude vocea Bellei in apropierea noastra.
-Vezi si floricica ta iti spune sa te apuci de treaba!Albinuto!in clipa urmatoare isi schimba starea si devine vizibil iritat. Asta iti trebuie daca te pui cu mine ,prietene!Si ii intorc spatele victorioasa. 2-0 pentru Olivia.
Peste o jumatete de ora imi termin treaba si ma duc sa il verific pe Adam.
Ca sa vezi , a naibii creatura,cu frumusete ispititoare, a chemat-o pe Bella sa-l ajute. Acum erau amandoi razand in timp ce aranjau cartile. Nu puteam sa am norocul sa fie un bibliotecar!-Bella ,am terminat carucioarele si au trecut si cele doua ore de detentie ,eu voi pleca, sa ai o zi buna in continuare!
-Mi-a facut placere,Olivia, si tu sa ai o zi buna.Crede-ma a ta a fost mai buna ca a mea! In momentul asta vroiam sa plec din locul asta si sa scap de bibliotecara vrajita si de maretul Adam.
Imi iau geanta si pornesc spre casa, si ce sa vezi -Olivia,stai, stiu ca ma auzi, vreau sa-ti spun ceva.
Doamne Dumnezeule, cu ce am gresit in viata anteriora , ca in viata asta ma declar sfanta.- Ce mai vrei omule de la viata mea ?il intreb exasperata,oprindu-ma brusc.
-Mi-a placut sa imi petrec cele doua ore cu tine, imi zambeste.
-Ha ,mie nu , altceva?
-Pai , atat! La mai multe detentii!ma saluta amuzat.
-Du-te naibii, maniacule, cu detentile tale!Daca mai il vad pe asta mai mult de 30 de secunde cineva o sa aiba de suferit. Il urasc,cum m-am pricopsit cu el pe cap.
Si asa a fost drumul meu spre casa , blestemad ziua cand l-am intalnit.
CITEȘTI
Baiatul din autobuz
Teen FictionUniversul face farse,Olivia simte toata aceasta gluma a destinului. Intr-o zi, obisnuita,se intalneste cu Adam si de atunci tot da de el oriunde intoarce capul. El fiind un baiat glumet, aventuros,care nu-i pasa de nimeni si nimic.Cei doi or sa ajun...