Ca tot veni vorba de Adam , baiatul nostru era acasa ,linistit in pat cu telecomanda in mana.Pentru el ,nu era zi de liceu, se parea.
-Mama , poti veni te rog?
-Spune dragule!
-Cred ca am racit sau am gripa. Uite am febra,spune Adam cu boticul de catelus.
-Offf,puiul mamii,o s-o sun pe diriginta sa-i spun ca azi stai acasa.
-Bine ,mama, ii raspunde Adam cu fata lui de inocent.
-Bun ,acum ca am pacalit-o pe mama ca sunt bolnav mai am doar de astepta sa plece dupa sa ma duc la Kevin acasa.
Am asigurat-o pe mama ca nu era nimic grav , doar o zi de stat la pat ,asta oferindu-mi timp berechet dupa ce pleca ea ,sa imi pregatesc urmatoarea miscare la Kevin acasa.
Dupa o jumatate de ora, in sfarsit sunt singur, ma delectez cu o tigara la geam si cu cateva priviri la fetele care trec pe strada. Apoi ma duc sa mananc si ma indrept spre casa lui Kevin.Care si el era acasa 'bolnav' de lene acuta.
-Frate asta o s-o scoata din pepeni ! E genial.
-Stiu , orice fata tine la parul ei, asa ca o atacam unde doare mai tare.
-Si cum ii pui guma in par?
-Pai asta e partea cea mai grea, o prind la cotitura,fac pe indragostitul,o iau in brate si ii trantesc guma in par. Si asta e toata smecheria,dupa incepe distractia noastra.Cam asta e toata strategia mea, simpla ,concreta si exacta.
-Si ce o sa ne mai distram , spune Kevin frecandu-si mainile zambind la finalul grandios al planului nostru.
A doua zi a trebui sa fac pe actorul din nou, ca sa o linistesc pe maica-mea, ca sunt in stare sa ma tin pe picioarele mele pana la liceu. Imi era destul de usor, avand in vedere ca am pacalit-o ca am fost bolnav si acum ca m-a apucat dorul de liceu si nu pot lipsi de la ora mea preferata cu doamna Tomson care preda matematica.Femeia aceea si-ar da o mana doar sa nu mai vin la ora ei, spune ca as trai degeaba pe Pamant ca nu fac nimic pentru umanitate.Vrea numai genii sa iasa din mana ei,dar din pacate bietii copii isi fac cruce inainte sa intre la ora ei. Eu in schimb, sunt in al noualea cer cand intru la orele ei, pentru ca musca orice farsa care i-o fac.Revenim!
Pe drum am fost sunat de Kevin sa mergem sa ne luam munitie pentru plan. La liceu, nimeni nu s-a interesat de ce am lipsit pentru ca stiu ca eu aduc probleme. Si pe mine ma amuza asta,desigur ca asta pe jumatate e adevarat, mie doar imi place sa ma distrez,nimic iesit din comun.
In pauza a treia colindam holurile cu Kevin in cautare tintei noastre, numita Olivia. Deja mestecam de zor , cinci gume, am mai bagat doua ,ca sa se lipeasca mai bine daca tot facem o treaba ca lumea.
Cand sa urc scarile ,aud o voce care semana cu racaitul unei monezi pe tabla. Gata,o gasisem,ii fac semn prietenului meu si o asteptam pe micuta Olivia, care nu se astepta sa ma vada tocmai pe mine.
-Hai ca te sun eu! ii transmite mesajul persoanei cu care vorbea dupa inchide.
Cand ma vede rezemat ,incremeneste, apoi isi da seama ca a avut o reactie exagerata la vederea mea. Da sa treaca pe langa mine, dar o prind de brat si o trag intr-o imbratisare stransa.
-Aaa!Sariti ,ma ataca cu uratenia lui. I-ati mainile de pe mine ,cine stie pe unde au umblat,ciudatule!
-Iubire,intotdeauna asa agitata cand ma vezi,si ii mangai parul. Mi-a fost dor de tine, cat timp am lipsit. Tie nu?
-Niciodata, acum valea de pe mine,nu am nevoie de declaratiile tale expirate.
-Totusi , eu am sa-ti daruiesc o imbratisare,in timp ce imi spuneam replica scot guma din gura si i-o pozitionez la mijlocul parului,dupa apas pe ea ,prefacandu-ma ca o mangai.
Kevin deja era pe jos,isi incrucisa picioarele sa nu faca pe el. Dupa ce holbez ochii la el,ii dau drumul Oliviei si imi i-au prietenul de gluga si urcam scarile.
-Ma bucur ca te-am revazut,iubire! Poate iesim, undeva ,zilele astea ?
-Ce crezi,chiar mi-ar placea sa mergem la Balamuc si sa te incui acolo.Sper sa nu mai dau de tine,ciudat cu doua fete ce esti.
-Auch,esti dura,ne mai vedem!ii spun in timp ce ii fac cu ochiul.
Dupa faza care a lasat-o pe Olivia in aer, baietii au asteptat ca Olivia sa plece dupa sa o urmareasca sa o vada cand o sa i-a foc.
-Bai,nu ar fi o idee buna sa-i inregistram reactia sa le aratam baietilor, sare Kevin cu ideea in timp ce stateam la departare de Olivia care mergea linistita pe hol.
Toate bune si frumoase pana cand Olivia aude tot felul de chicoleti,soapte, in spatele ei. Se opreste pe loc si striga :
-De ce radeti,ma?!ma uit in jurul meu ridicand mainile prin aer ca disperata .
-Pentru ca o sa ramai cheala,striga un baiat din spate ,in timp ce ceilalti incep din nou sa rada.
-Ce cheala visati ,mai chiorilor,in timp ce imi dau cu mana prin par.
Si realizez ca aveam un pachet intreg de guma in par.
-Adam,nenorocit afurisit, ce esti! O sa imi platesti pentru asta.Totul pana la par,aratare fara pic de scrupule ce esti!De data asta ai intrecut masura,tip la el cand il zaresc prin spatele multimii de pe hol.
-Sper ca iti place guma mentolata ,iubire! atunci boii aia doi o iau la fuga printre elevi iar eu dupa ei , alergand mai rau ca la maraton. Doar nu imi lasam minunatia de par nerazbunata.
Laşii aia,la un moment dat erau in fata mea dupa au disparut.O sa vada ei, pana acum au fost doar amenintari.Totusi mai aveam si ore la care sa ajung asa ca am pornit iar pe holurile care erau goale.
Desigur ca la ora am ajuns pe la jumatate asa ca nu am mai intrat , stiind ca urma sa fiu luata la intrebari.Daca ma intreba pe unde am fost ce ii raspundeam 'Doamna, stiti, e posibil sa port o peruca pentru urmatorii ani din cauza unui bou, numit Adam, dar nimic special ma scuza-ti ca am intarzit la ora?' Convingator!
Asa ca am preferat sa stau pe banca si sa incerc sa-mi scot guma din par, dar esuam lamentabil.
Eram fara speranta. Avem sa ajung tunsa scurt din cauza esecului de copil numit Adam. Cand pe langa mine trece o fata , parea sa fie o boboaca.
-Ca sa scapi de guma fara sa te tunzi baga firele de par in suc acidulat,de pilda Coca-Cola, se opreste micuta fata cu parul blond si ochii albastri in fata mea.
-Merci, mai mult ca sigur o sa incerc,ii multumesc in timp ce imi dadeam ochii peste cap.
-Ma bucur ca am putut ajuta. Imi poti spune unde este laboratorul de biologie,ca sunt cam pierduta.Nici acum nu am reusit sa ma acomodez cu liceul.
-Etajul 1, sala 367. Daca vrei intr-o zi iti pot face un tur?
-Mi-ar prinde bine, merci si sper sa te ajute idea.Pa, si imi face cu mana in timp ce se indrepta spre intrarea din liceu.
Intr-adevar idea micutei chiar a dat roade,scapasem de toata guma din cap si acum eram la ore, enervata peste limitele normalului pe Adam pentru ce mi-a facut azi. Unii chiar mai radeau de mine cand ma vedeau pe holuri. O sa vedem noi care rade dupa.
Nu puteam sa-l mai las atat pe Gilbert sa astepte , trebuia neaparat sa faca cunostiinta cu Adam. Asta era urmatoarea mea miscare, maine , scumpul meu Adam , v-a trage o sperietura , de o sa-mi ceara scuze in genunchi.Si lumea nu o sa mai rada de mine o sa rade de el.
CITEȘTI
Baiatul din autobuz
Teen FictionUniversul face farse,Olivia simte toata aceasta gluma a destinului. Intr-o zi, obisnuita,se intalneste cu Adam si de atunci tot da de el oriunde intoarce capul. El fiind un baiat glumet, aventuros,care nu-i pasa de nimeni si nimic.Cei doi or sa ajun...