Va rog citit nota de autor este importanta,veti vedea de ce am lipsit atât de mult. Va pup!
-Olivia,in momentul asta stai pe loc,altfel o sa regreti cand te prind. O sa regreti ca m-ai intalnit,tip din totii plamanii dupa Olivia.
Sunt asa furios pe ea. Sunt nervos pe toata situatia in care m-a pus. Cum mama naibii sa aduca o tarantula la liceu si sa mi-o puna in dulap.O fata de metru jumatate sa mi-o faca in felul asta. Cum naiba mi-a stiut codul de la lacat? E intruchiparea maleficului in chip de inger? In niciun caz, nu e sanatoasa la cap. O fi fost scapata in cap cand era mica, ca fata asta nu e de gluma cu ea. Cum oare s-o fi apropia vreun baiat de ea? E salbatica!
Nu e de gluma cu nebuna asta!
Si gand ma gandesc ca ziua urma sa devina mai buna dar se pare ca salbatica mi-a stricat-o.
In urma cu cateva ore
-Frate,ne asteapta o petrecere de zile mari,aproape tot liceul vine, imi vorbeste Kevin plin de entuziasm.
-Atunci petrecere sa fie! strig eu si cu totii ne indreptam spre a doua ora de matematica din saptamana asta.Biata doamna Tomson o sa ramana fara fusta de data asta.Baietii i-au pus lipici pe scaun si nu o sa aiba incotro si o sa plece ca de fiecare data cu scaunul in spinare.
Baietii.
Ei fac parte din viata mea de cand ma stiu. Kevin ,Blake si Alex sunt ca fratii mei.Eu si baietii ne cunoastem inca de la gradinita. Putem spune ca inca de atunci eram niste baietii rai. Eram facuti sa fim niste baietii care fura inimile fetelor si se joaca cum vor cu ele. Sa numai punem la socoteala ca noi inca din gradinita am avut primul sarut. Pe atunci fetele erau mult mai cuminti nu ca acum salbatice aka Olivia.
Eram niste regi inca de pe atunci.
Apoi a urmat scoala generala, fetele deveneau din ce in ce mai interesate de noi. Fiecare avea ceva care atragea privirile oricarei fete.
Kevin prin ochii lui albastri ca safirele si parul carliontat.La prima vedere ti se pare ca e un baiat cuminte. Gresit! Uneori chiar el porneste unele probleme dupa ne baga si ne noi.
Blake, el se asemana cu un urs panda.Ochii de un negru in care te pierzi in ei cu parul saten.Blake , pot spune ca el e cel care ne aduce cu picioarele pe pamant ,cand lucrurile o iau razna. Si asta se intampla cam des, ma rog, in ultima vreme nu stie ce am mai facut ca nu ii mai spunem. Acum ca iese cu o fata, nu prea la mai interesat.E treaba lui, noua nici nu ne-a spus cum o cheama pe fata cu care iese.Secretosul,intotdeauna a fost asa!
Si Alex,sportivul grupului.Inca din scoala generala i se prevestea un viitor rasunator in lumea fotbalului. Asta aducandu-i fetele ca pe banda,toate fiind indragostite de ochii lui verzi , parul brunet si constructia de atlet.
Iar eu,eram baiatul cu ochii caprui si parul saten care tinea toata gasca in priza. De obicei,cam intru in buclucuri sau mai de graba le cauzez.Dar cum ar fii viata fara unul ca mine nu ar mai fii viata te-ai plictisi. Sunt genul care iti i-a toata mana. Dar si cand promit ceva, ma tin de promisiune si termin orice lucru care il incep.Nu e bine sa te pui cu mine cand sunt nervos , dar de fel sunt linisit.In concluzie iti raspund cu aceeasi moneda.
Asta o sa primeasca si Olivia pentru ca mi-a stricat planurile.
Si cum spuneam ca baietii tocmai i-au umplut scaunul cu lipici, doamnei Tomson. De obicei , nu ne aruncam sa facem glume la profesorii,dar doamna Tomson inca de cand eram boboci a prins boala pe noi si ne-a trecut la limita pe toti patru.Probabil a prins boala pe noi cand Kevin,s-a cuplat cu fata ei. Fata ei vroia mai mult, adica o relatie in toata regula si de durata ,dar la Kevin nu exista asa ceva in program.Si asa pe care prinde dintre noi ,il arde cu o umilire la tabla si un 2 in catalog.Asta e ,probleme le tragem toti , dar si noi cand ne punem mintea la contributie, iese scantei si cateodata detentii. Dar merita, sa o vezi pe doamna Tomson, udata din cap pana in picioare sau umpluta de creta sau sa nu fie lasata sa intre in liceu pe la intrarea profesorilor si sa treaca printre elevii care o urasc.
CITEȘTI
Baiatul din autobuz
Teen FictionUniversul face farse,Olivia simte toata aceasta gluma a destinului. Intr-o zi, obisnuita,se intalneste cu Adam si de atunci tot da de el oriunde intoarce capul. El fiind un baiat glumet, aventuros,care nu-i pasa de nimeni si nimic.Cei doi or sa ajun...