BAB-2

1.8K 11 0
                                    

"Seriam, bangun lah kata nak ikut Along pergi kerja", kata Zakri yang mengejut adiknya itu. Sudah diduga perkara seperti ini akan terjadi, nasib baik Zakri ingin mengejut Seriam lebih awal daripada waktu dia berkerja. " Along, adik ngantuk lagi lah", rengek Seriam sambil meramas tangan Zakri. Muncul satu perasaan yang lain macam sikit. 'Ish Seriam ni, dah lah kita kejut tak nak bangun. Lepastu duk main ramas-ramas tangan kita pulak. Dah lah baru pukul 5:15, kalau dah tengah hari tak apa lah. Aku pun tak kisah, ' kata hatinya yang merintih.

Tanpa dia sedari bahawa kemaluannya sudah sedikit mengeras dek kerana aura sejuk pagi ditambah pula tangan diramas oleh tangan adiknya yang lembut itu. Zakri segera ingin beredar menuju ke bilik air namun lengannya dipeluk oleh Seriam. "Along nak pergi mana, sampai hati nak tinggal adik. Tak sayang adik lah tu", rajuk Seriam. " Along nak pergi bilik air lah, takkan adik nak ikut", pancing Zakri. Mana lah tahu tiba-tiba umpan mengena. Seriam menarik lengan abangnya itu sehingga Zakri terbaring semula di atas katil lalu memeluknya dalam keadaan mengiring.

Pakaian yang dikenakan oleh Seriam pada malam tadi ialah baju tidur berwana merah yang jarang kainnya sehinggakan nampak warna puting Seriam yang masih 'pink', tidak cukup dengan itu kemaluan Seriam juga tembam dan tidak berbulu. Ini kerana Zakri akan mencukur 2 minggu sekali. Itu yang membuatkan kemaluan Zakri bertambah mengeras bila dipeluk oleh Seriam. "Sayang, bangun hea, kata nak ikut Along pergi kerja", pujuk Zakri sambil mengelus lembut wajah Seriam yang berwarna kuning langsat. " Ok, Along mandikan adik hea", kata Seriam yang memimpin Zakri masuk ke bilik air. 'Apa boleh buat nasib lah labu', kata otaknya yang terpaksa menahan nafsu berahinya.

Setelah usai mandi dan memakai baju, mereka terus menaiki kereta Mercedes-Benz untuk mencari kedai makan bagi mengisi kekosongan di perut. Restoran sayang menjadi pilihan utama, "akak,bagi saya teh ais kurang manis dengan nasi minyak ayam gulai kari, sayang nak makan apa? ", tanya Zakri kepada Seriam. " Saya nak sirap limau ais dengan nasi goreng biasa telur mata", ucap Seriam. "Itu jer ker?", tanya pelayan itu untuk memastikan tiada apa-apa lagi yang ingin dipesan. " Tiada dah Kak", kata Zakri sambil melemparkan senyuman sebelum pelayan itu berlalu pergi. "Adik tak kisah ker kalau Along panggil sayang", tanya Along kepada Seriam untuk kepastian. Mana lah tahu Seriam tidak selesa ker. " Adik ok jer", balas pendek. Mereka meneruskan perjalanan menuju ke SEKOLAH JUVANA WIRA SAKTI.

AKU SERIAMWhere stories live. Discover now