Hujung lidah Adham di keluarkan bagi menjilat mutiara larangan. Lidah Adham agak panjang dan sedikit runcing di bahagian hadapan. Haziq hanya mampu memejamkan matanya kerana tidak sanggup melihat apa yang terjadi ke atas Seriam.
'Ini semua salah kau, kalau kau tak bawak Seriam ke sini... benda ni takkan terjadi', amuk hati Haziq yang menyalahkan dirinya kerana meletakkan Seriam dalam keadaan yang tidak sepatutnya.
Biji mutiara Seriam di sedut-sedut oleh Adham tanpa maaf. Suara desahan Seriam bergema di seluruh pelusuk gudang. Hal ini menyebabkan batang-batang manusia yang ada disitu berdiri dan mengeras.
"Ahhh, aku dah tak tahan lagi ni", kata Adham yang terus bangkit daripada menjilat kawasan larangan yang sudah basah untuk tanggalkan pakaiannya. Kelihatan batang Adham yang selebar empat jari itu panjang tujung inci. Urat-urat di bahagian sisi batang timbul.
"Are You ready baby? Let's play", kata Adham yang sudah meletakkan kepala batangnya di hadapan lubang larangan.
"Tolong jangan awak, saya merayu", kata Seriam sambil mempamerkan wajah cemas. Mata Haziq dibuka dengan paksa oleh konco Adham bagi melihat detik bersejarah bagi Adham.
Zrukkkkkkkkkkkk!!!!!!!
"Ahhhhhhhhhhhh, along!!!",teriak Seriam yang menahan kesakitan dengan hanya sekali tolakan penuh oleh Adham. Adham melihat cecair merah yang mengalir keluar dan melekat di batang besarnya itu. Senyuman kepuasan di berikan kepada Seriam. Hujan kembali lebat bersambung dengan guruh yang berbunyi. Konco-konconya bersorak setelah melihat darah yang mengalir dari lubang larangan Seriam. Bunyi sorakan ini membuatkan Adham semakin menjadi tambah bertenaga.
Dia menhentak dalam-dalam batangnya dalam lubang larangan Seriam yang menyebabkan air mata kesakitan keluar daripada mata yang kuyup oleh Seriam.Adham semakin asyik merasakan kehangatan lubang larangan Seriam, suam-suam , lembut dan masih ketat lagi.
"Arghhhhh! arghhhhhhh! Arghhhhhh! Arghhhhhhh! Along, tolong..... AHHHHHHH! Sakit .... sakit awak, stop ..... tolong lah awak, sakit sangat", kata Seriam dengan nafas tercungap-cungap. Adham mempercepatkan henjutannya sambil menghisap puting kanan Seriam. Haziq mengalirkan air matanya yang telah sekian lama tidak mengalir.
"ahhhh! ahhh! ahhhhhh! Baby i tak tahan ni.... ahhhhh! ahhhhh! ahhhhhh!, nak pancut sayang..... arghhhhhhh!", jeritan terakhir Adham yang menandakan dia usai mendayung setelah hampir 1 jam. Batang Adham dicabut daripada lubang larangan dan dia menghampiri Haziq dengan jari tercalit darah dara Seriam. Dia menyapu darah tersebut pada bibir Haziq. Haziq melawan tanda protes namun perkara itu membuatkan Adham ketawa besar sambil duduk di atas jerami dengan seputung rokok yang telah menyala . Tubuh Seriam dikerumuni oleh konco-konco Adham. Seriam hanya mengikut rentak mereka dengan badan yang tidak berdaya. Adham melihat dengan bersahaja seperti melihat wayang yang tidak meransangkan jalan ceritanya.
'Dah lama aku tak rasa sepuas ni, mungkin sebab betina-betina yang sebelum ni aku dapat semuanya tak berdara. Tapi kali ni memang dapat betul-betul fresh. Kesian member, dah lah baru pertama kali masuk.... Dapat yang besar macam aku , memang sakit lah', gelak kecil Adham. Picagari yang mengandungi dadah disuntikkan ke dalam badannya bagi memulihkan tenaga batinnya.Beberapa minit kemudian, batang Adham kembali tegang dan meminta agar konco-konconya ke tepi.
Round kedua bermula tetapi terdapat perubahan gaya yang dilakukan oleh Adham. Dia mengenakan gaya 'Doggy style' pula. Seriam hanya pasrah dilakukan sedemikian.
"AHHH, ahhhh, ahhhh, baby.... Yes..... love it", kata Adham sambil memukul bontot Seriam sambil mendayung dengan begitu kuat.
Pap! Pap! Pap!
Bunyi yang terhasil akibat lubang larangan Seriam yang basah dijolok dengan kuat dan laju. Bontot Seriam sudah merah menyala akibat ditepuk dengan kuat oleh Adham. Permainan kali ini lebih lama berbanding yang pertama hampir 2 jam dayungan dan hentakan yang diberikan oleh Adham terhadap tubuh mungil Seriam. Adham segera memusingkan badan Seriam menghadap ke arahnya. Dia mendayung dengan begitu laju sambul memeluk erat Seriam dan membuat 'love bite' di bahagian leher dan tetek Seriam.
"AHHHHH AHHHH AHHHH AHHHH baby, nak keluar lagi.... nak keluar lagi.....auchhhh auchhhh... arghhhhhhhhhh! ", kata-kata terakhir besama hentakan yang memuaskan Seriam.
Mereka semua memakai kembali pakaian masing-masing dan tidak menghiraukan keadaan Haziq dan Seriam. Apabila mereka menoleh ke belakang kembali, Haziq dan Seriam sudah menghilangkan mereka.
"Cari mereka sampai dapat", arah Aus ke arah rakan-rakanya. Baru sahaja rakan-rakanya mahu mencari tetapi dihalang oleh Adham.
"Biarkan mereka , yang penting kita dah dapat apa yang kita nak... Jom chaw", kata Adham yang sedang mencium bra dan seluar dalam milik Seriam yang ada dalam genggamannya sebelum berlalu pergi dari gudang usang itu.
Haziq dan Seriam berlari dalam hujan yang lebat untuk keluar daripada kawasan tersebut bagi mengelakkan mereka bertemu dengan Adham dan Konco-konconya. Haziq memeluk erat bahu Seriam sambil berlari menuju ke pejabat Warden Amri dan Zakri. Haziq tengah kebingungan apa yang hendak dijelaskan kepada Warden Zakri mengenai insiden yang baru terjadi sebentar tadi.Mereka tiba di hadapan pejabat.
YOU ARE READING
AKU SERIAM
Actionmengisahkan seorang perempuan(Seriam) yang mempunyai 3 orang abang: Zakri(Along) = Warden Juvana Fikri(Angah) = Tentera Darat Kasri(Acik) = Tentera Laut Gadis ini menghidap penyakit Autisme, pelbagai kesukaran dilalui oleh dirinya sehingga terbitn...