Tinggg! Tinggggg! Tingggggg!
Warden Zakri bangkit dari sofa untuk melihat siapa yang berada di pagar rumahnya melalui alat moniter. Senyuman di wajahnya terukir lalu menekan butang yang ada bersebelahan monitor. Tombol pintu di pulas dan disambut dengan pelukan dan ciuman bibir ke bibir bagi wanita sebelum melangkah masuk.
"Wow, hensemnya kawan u ni Ri.....Love", kata seorang gadis yang mengenakan blouse putih paras peha yang ingin duduk di sofa rumah Warden Zakri.
"Haah lah, geram je i tengok dia ni Ri", sampuk seorang lagi gadis yang berpakaian agak ketat berwarna merah sambil menggigit bibirnya.
Warden Zakri hanya memerhatikan gerak-geri dua gadis itu manakala Warden Amri mengangkat barangan yang telah dia beli masuk ke dalam rumah. Minuman keras itu dituang ke dalam gelas masing-masing dan mereka membuka lagu persis seperti di 'club'. Warden Zakri erat merangkul pinggang gadis berbaju putih.
'You pergi goda dia, kalau boleh malam ni 'make sure', air mani dia ada dalam pantat you and Dania ya baby', bisik Warden Amri sambil menepuk manja kemaluan gadis berbaju merah itu. Gadis itu memeluk tubuh Warden Zakri dan menjilat leher lelaki itu sambil mengenyitkan mata pada gadis berbaju putih itu. Seakan-akan mengerti isyarat itu, tangannya menjalar hingga ke kemaluan Warden Zakri tetapi ditepis awal oleh Warden Zakri.
"Maaf lah korang aku memang jahat tapi aku tak rosakkan anak dara orang", katanya sambil melepaskan pelukannya.
" 'Chill bro', kau banyak tertekan.... Nah minum air ni, malam ni malam kau ngan aku okay", kata Warden Amri sambil menghulurkan segelas air yang berisi Wine.
"Thanks bro", katanya sambil meneguk habis air yang dihulurkan oleh Warden Amri. Satu senyuman terukir di wajah Warden Amri setelah melihat air yang disuakan sebentar tadi habis diminum.
'Malam ni kita bagi aku dan Seriam menjadi pengantin baru ya', gumam hatinya.
Seketika mata Warden Zakri berpinar-pinar dan kepalanya berasa berat menjadikan jejaka itu tumbang seketika di atas sofa.
"Zakri, boleh tak aku nak ajak kawan lelaki aku 'join party' ni?", soal Warden Amri kepada Warden Zakri. Warden Zakri hanya menganggukkan kepalanya yang sudah pening itu. Warden Amri terus mengeluarkan telefon pintarnya lalu menelefon. Sementara itu gadis berbaju putih itu kembali membelai kemaluan Warden Zakri yang kembali mengeras. Warden Zakri tidak berdaya hanya membiarkan gadis itu mencabulnya manakala gadis berbaju merah itu menjilat-jilat leher Warden Zakri sambil membuka satu persatu butang bajunya.
"Korang pergi lah 'enjoy' dengan dia dalam bilik, kejap lagi kawan-kawan aku nak sampai", kata Warden Amri dengan raut wajah yang ceria sambil memberi 1 flip beg kecil yang terkandung serbuk warna putih.
Kedua-dua gadis itu tersenyum lalu memapah kedua-dua tangan Warden Zakri menuju ke biliknya. Warden Amri telah membuka 2 butang bajunya dari atas bagi membuang perasaan tidak sabarnya itu.
Sementara di bilik Seriam...
"Hmmmmm,ahh ahhh.... hah!!", terkejut Seriam dari lenanya. Dada gebunya diurut-urut. Mata memandang ke arah jam. Jam baru menunjukkan pukul 1 pagi.
'Haus lah..... ah nak minum air tapi takut along marah lah.... Tak apa lah mungkin along tidur kot.... Hmmmmmmm',kata pikiran Seriam lantas bangun dari pembaringan dan membuka pintu biliknya perlahan-lahan.Tubuh putih itu menuruni anak tangga dengan dada yang bergoyang-goyang.
" Baru lega tekak ni... Haaa", rengek Seriam sambil naik perlahan-lahan tangga menuju ke bilik.
Rambut Seriam disentap dengan begitu kuat sehingga gadis itu terjatuh dari tangga.
"Ahhh sakit abang Am, tolong lah....Seriam turun nak minum air jer... Seriam janji ngan abang, seriam tak turun Lagi", kata Seriam yang sedang dalam ketakutan. Leher Seriam terus dijilat oleh Warden Amri . Seriam menolak tubuh Warden Amri tetapi semakin rakus dia menjilat.
" Arghhh hhh hhhh!!!! Jaga kau betina... Aku dapat kau, aku tak lepaskan kau", teriak Warden Amri yang menahan kesakitan di wajahnya akibat cakaran yang diberi oleh Seriam. Gadis itu berlari terus masuk ke dalam biliknya. pintu dikunci sekuat-kuatnya. Seriam terduduk di belakang pintu biliknya dengan begitu lemah sambil merapatkan lutut ke dadanya. Air mata berjujuran jatuh dari pipi yang halus.
'Kenapa aku jadi macam ni, ibu..... Along, angah ngan acik dah benci adik..... Adik dijadikan sebagai penyedap mereka ibu', rintih hati Seriam yang menangis sehingga tertidur.
YOU ARE READING
AKU SERIAM
Actionmengisahkan seorang perempuan(Seriam) yang mempunyai 3 orang abang: Zakri(Along) = Warden Juvana Fikri(Angah) = Tentera Darat Kasri(Acik) = Tentera Laut Gadis ini menghidap penyakit Autisme, pelbagai kesukaran dilalui oleh dirinya sehingga terbitn...