(Bu bir Dabi x OC umarım beğenirsiniz. Bu bölümde Dabi çok yok ama merak etmeyin sonlara doğru gelecek ve zaten öbür bölümlerde çok olucak. Sadece bu bölümde her şeye açıklık getirmek istedim. O zaman size iyi okumalar :3)
Evet bölüme başlamadan sizin karakterinizi gösteriyim:
(İnş beğenirsiniz karakteri D:)
İsminiz: Tsukiko (Soyadını kimseye söylemedi)
Doğum tarihi: 13 Ağustos
Burcu: Aslan
Özgünlüğünüz: Melez olduğunuzdan iki özgünlüğünüz var ve ikiside bir birine bağlı. 1. Çok iyi bir şekilde koku alabiliyorsunuz. Hafife almayın çünkü birinin size yaklaşıp yaklaşmadığını yada o kişiyi daha önceden tanıyorsanız onu kokusunda tanıyabilirsiniz. Çok uzak mesafe olsa bile kokusunu alabiliyorsunuz. 2. Özgünlüğünüz ise kokusunu aldığınız kişinin özgünlüğünü çalabilirsiniz ve istediğiniz şekilde onun özgünlüğünü kullanabilirsiniz. İstersenizde onun özgünlüğünü geri verir yada vermezsiniz. Özgünlüğünü çaldığın kişi sen ona geri vermediğin sürece özgünlüksüz kalır. 5 yada 6 kişinin özgünlüğünü aynanda çalabilirsiniz ama ancak bir kaç tanesini kullanabilirsiniz. 4 özgünlükten fazla özgünlüğü uzun zaman taşıyamazsın ama aralarından istediğini sende kalmasını yada kalmamasını seçebilirsin. Vücudunuz özgünlüğe göre uyum sağlar. Kıyafetleriniz her zaman her türlü özgünlüğe göre yaptırdığınız için çoğunlukla öyle sıkıntılar çekmezsiniz.
(Hayat hikayesini filan zaten hikayede okuyacaksınız diye yazmadım. O zaman karakter tanıtımımız bittiğine göre hikayeye başlaya biliriiiiiiz!)
POV: Tsukiko
Kahramanları sevmem çünkü her zaman her şey yolundaymış gibi davranırlar ama Dünya da hiç bir şey yolunda gitmiyor. İnsanları kurtarmak istediklerini söylüyorlar ama çoğu para kazanmak için ve şöhret için kahraman olur. İnsanları kurtarmak isteyen kesimde hepsini kurtaramaz. Beni kimse kurtarmadı. Bana kimse yardım etmedi. Kimse beni umursamadı. Peki ben neden onları umursayım ki? Adalet dedikleri şey sadece insanların öfkelerini dindirmek için vardır. Onları kandırmak için vardır ama aslında adalet dedikleri şey içi hava ile doldurulmuş boş bir şeydir. Şimdi söyledikleri şeyler benim geçmişimi değiştirmeyecek. Peki o zaman neden konuşuyorlar? Böyle konuşanlar çoğunlukla hayatın kötü tarafını görmemiş kişilerdir. Hayatın kötü tarafını görmeyenler ile görenler arasında büyük bir fark vardır. Görmeyenler hayatın nasıl olduğunu bilmeden hayatına devam ederken hayatın acı gerçeklerini görenler hayatın ne kadar saçma olduğunu bilerek yaşamaya devam eder yada etmeden kendi hayatını sonlandırır. Ben eskiden güçlü olmasam bile şu an çok güçlüyüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi x OC
ActionBaş karakterimizin birden ortaya çıkması ve 1. Kahraman Endeavor'u yenmesi ile başlar. Ortalığı karıştıran bu haraket bütün villain'lar ona teklif sunmaya başlar ama o sadece bir tanesini kabul eder. (Bu hikaye Dabi x OC hikayesidir. İçinde smut içe...