Toya?

1.8K 148 397
                                    


(Bölüme başlamadan söyleyem eğer Dabi'nin geçmişini bilmiyorsanız bence kısa bir şekilde göz atın çünkü bu Dabi x Reader yani Dabi hakkıda bilgileride içeriyor yani neler olduğunu anlamazsanız bakın. Neyse hadi başlayak :3)

POV: Y/N


Onu takip ederek gitmek beni tedirgin etmişti ama tetikte olduğum sürece bir şey olmazdı. Dur bir koku vardı ama tost çocuğun bununla ilgisinin olduğunu düşünmüyordum çünkü o planlamamıştı. Bundan emindim çünkü haraketleri hiç o yönde değildi. Ona biraz daha yaklaştım ve çok az parmak ucuna çıkarak onun kulağına doğru fısıldadım.

"Biri bizi takip ediyor. Şu kenardaki yoldan sapalım ve onu orda bir yerde sıkıştıralım. Böylece hem onu daha kolay yeneriz hemde sizin hangi düşmanlarınızdan olduğunu öğreniriz."

Kendisi fark etmediği için biraz siniri bozulmuştu ama takip edildiğimiz için çok tepki vermedi ve kafasını sallamakla yetindi. Yan yoldan gittik ve az önce ki arkadaki adamın 'Görünmezlik' özgünlüğünü çaldım. Onu tanımamam özgünlüğünü kokusundan anlayamayacağım ve çalamayacağım anlamına gelmezdi. İkimizide görünmez yapmamla gelmesini beklemeye başladık. Adam yavaşça geldi ve çıkmaz sokak olduğunu anladığında etrafa şaşkınca bakınmaya başlamıştı. Tost çocuğa 'Şimdi' işareti verdiğimde onu kenara sıkıştırmıştık. Tost çocuğa konuşması 'Sen konuş' anlamında işaret vermemle iç çekti ve konuşmaya başladı.

"Kim tarafından getirildiğini söyle yoksa seni öldürüp öğreniriz." (Dabi)

"Yakalayabilirsen!" (Adam)

gücünü kullanmaya çalıştığı belli oluyordu ama kullanamıyordu. Beni daha fark etmemişti sanırım :) 

"Peki şimdi konuşacak mısın?" (Dabi)

"Ş-şey ben öylesine yoldan geçiyordum." (Adam)

"Kesin öyledir."

"D-dur sen o kadınsın! 1 kahramanı yenen!" (Adam)

"Kaç saattir burda duruyorum görmüyorsun şimdi mi fark ettin? Neyse şimdi senle beş saat seni ikna etmeye çalışıcağız sonra ne biliyim seni yalvarmanı dinleyeceğiz. Bunlar ile uğraşmamak için sende özgünlüğümü kullanıcam. Ölürsen yada hasar görürsen umrumda değil."

Bunu söylememle onun tam arkasına ışınlandım ve ona dokunmamla gözleri bembeyaz oldu ve çömeldi. Bu özgünlük 'Acı çektirerek itiraf ettirme' gibi bir şey. Kişinin bütün bedenine acı vererek onu kontrol eder ve ona bir şey sorduğunda sana bir itirafta bulunur ama bazen ben bu özgünlüğü birine fazla uygularsan ölebilir yada çok uygulamasam bile bazen bağışıklık sistemi güçsüz olanlarda olur. Sırf bazen öldürmek için bu yöntemi kullanırım. Adam direndiğinden dolayı gözlerinden kan çıkıyordu. Bu bazen olurdu ama bir zaman sonra acıdan pes etmişti ve itiraf etmişti.

"......'dan geliyorum. Bana onlardan birini rehin olarak getirmemi istediler. Amaçları ise bilgi." (Noktalı kısma yazıcak bir şey bulamadım hakkınızı helal edin.)

Ben tost çocuğa tost çocukta anlam vermediği yüz ifadesiyle adama bakıyordu. Bana bırakmam için işaret verdi ve bende gücümü devre dışı bıraktım. Öldümü bilmiyorum ama yere yığılmıştı ama büyük ihtimal ölmüştü. Tost çocuk ceset görülmesin diye ateş özgünlüğünü kullanıp onu kül etmişti. Sanki özgünlüğü çok tanıdıktı. Bu sıcaklık hissi çok tanıdık geliyordu. Öbür adam gelirsekte onun gücünü sevmediğimden dolayı ona geri vermiştim. Adamın etrafından  dolanarak geçtim ve

Dabi x OCHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin