Lord Voldemort czy raczej Tom Marvolo Riddle, dziedzic Salazara Slytherina, półkrwi sierota urodzona w sierocińcu, wychowany podczas drugiej wojny światowej oraz czarodziejskiej wojny z Grindelwalem.
Geniusz, czarujący uczeń, prefekt naczelny, niezwykle potężny czarodziej, nieoficjalny król Slytherinu, przywódca Rycerzy Walpurgi, odkrywca i podróżnik, charyzmatyczny lider i rewolucjonista. Był też sierotą, wyrzutkiem, dziwakiem, kimś gorszym w oczach pierwszego spotkanego czarodzieja, gorszy z powodu braku rodziców, nazwiska i pieniędzy. Rządzony strachem przed śmiercią, nie pozwalający nikomu przejrzeć przez swoje maski, ukrywający się w tak wcześnie zaznany okrucieństwie.
Gdyby tylko kilka rzeczy potoczyło by się inaczej imię Tom Marvolo Riddle można byłoby mówić z podziwem i niedowierzaniem, że miałeś okazję go znać i żyć w zbudowanym przez niego świecie, zamiast tego jest wspominany jako szaleńczy psychopata sadysta, jego imię jeśli już jest wymawiane z pogardą, obrzydzeniem oraz przerażeniem, a u niektórych nawet z litością i współczuciem.
Gdyby nie dał się zaślepić strachowi, a ktoś odpowiedni byłby w stanie przejrzeć przez jego maski, gdyby nie stworzył horkruksów i miałby partnera_kę, kogoś zaufanego i równego mu, wszystko byłoby inaczej. Dla nieszczęścia wszystkich, tak się nie stało.
Miłego dnia! Prawdopodobnie wstawię jeszcze dzisiaj Severusa i Lucjusza, albo zrobię to w najbliższym czasie.
CZYTASZ
Różnorakie Talksy z HP
FanfictionTalksy z Harrego Pottera. I gejowskie i lesbijskie. I też zwykłe( Choć do tych nie mam jakoś drygu). Z czasów Harry'ego i huncwotów. Zapraszam do miłej i lekkiej lektóry. KaxiDiBlack 💕💛💙