Witam wszystkich w trzeciej i nie ostatniej części polecajki. Jak poprzednio znajduje się tutaj pięć pozycji, krótki fragment całości oraz mój opis. W tym zestawieniu znajdziecie cztery fanfiction z parą homo jako
głównym wątek oraz jedno z parą hetero jako jednym z głównych wątków. Zapraszam do czytania oraz zajrzenia do każdego z tych ff.1. Nie próbuj mnie naprawić -nie jestem zepsuty - jest to pierwsze fanfiction w tym zestawieniu. Opowiada nam historię aseksualnego homoromatycznego Syriusza Blacka, któremu nikt nigdy nie powiedział ,że bycie asem nie jest niczym złym. Widzimy jego próby dostosowania się do ociekającej seksem rzeczywistości, które oczywiście jedynie go krzywdzą. Jednak życie Syriusza zmienia się na lepsze gdy poznaje Remusa ,który nie jest asem, co automatycznie skłania Blacka do dostosowania się bez względu na własne uczucia, bo tak właśnie całe życie funkcjonował, dostosowując się. Całość liczy koło 6 tysięcy słów oraz jest miniaturką ,którą można znaleźć na fanfiction.net . Jest to strona internetowa i aplikacja podobna do wattpada, całkowicie bezpłatna.
Fragment 👆
2. Londyński pocałunek- jest drugą pozycją w tym zestawieniu. Draco Malfoy po wojnie chwycił się nietypowej profesji, w której jest naprawdę dobry. Draco Malfoy jest dziwką, jak sam to nazywa bo nie widzi potrzeby ubierania tego w jakiekolwiek słodkie słówka. Pracuje pod imieniem Tobiasz i zaklęciem zmieniającym wygląd. Draco ma też syna, matkę i byłą żonę, którą poznał gdy oboje wyślizgiwali się z pokojów hotelowych swoich klientów. Na drodze Malfoya pojawia się pewnego dnia Harry Potter, szef biura aurorów, żonaty z posiadającym trójkę dzieci. Pojawia się on w postaci jego klienta, oraz o dziwo kilka razy później. Co w końcu po kilku zawirowaniach zaczyna przypominać relację.
Całość zawiera 9 części oraz znajduje się na Drarry.pl . Ostrzeżenia co do tego obejmują dużą ilość wulgaryzmów i jeszcze więcej seksu.Fragment 👆
3. Nokturn - to ff jest przed ostatnim homoseksualnym w tym zestawieniu. Jest to snarry. Harry jest dorosłym homoseksualnym aurorem, który stracić oboje przyjaciół w wojnie oraz ma bardzo ograniczoną ilość kontaktów międzyludzkich.
Severus jest wampirem, jednym z niewielu ,który panuje nad swoimi instynktami. Jego życie nie jest proste w społeczeństwie, gdzie wampiry są natychmiast zabijane. Gdy zostaje złapany , Harry postanawia go uratować. Snape przez tą sytłację traci okazję do karmienia, co w konsekwencji popycha go od postanowienia o zagłodzeniu się na śmierć. Potter postanawia go uratować, co przemienia się w relację.
Całość zwiara 18 rozdziałów i 79 tysięcy słów. Znajduje się na fanfiction.net .
CZYTASZ
Różnorakie Talksy z HP
FanficTalksy z Harrego Pottera. I gejowskie i lesbijskie. I też zwykłe( Choć do tych nie mam jakoś drygu). Z czasów Harry'ego i huncwotów. Zapraszam do miłej i lekkiej lektóry. KaxiDiBlack 💕💛💙