💛 📖🦁❤Wolfstar❤🦁🚬💛

4.3K 274 30
                                    

*lekcja eliksirów dla klas 6 gryffindoru i slytherinu, gdy Slughorn ma zacząć mówić jakimi eliksirami mają zająć się na lekcji do klasy wpadają Syriusz i Remus*

Remus: Przepraszamy za spóźnienie, Hagrid nas zatrzymał.

*siadają w jednej ławce*

Slughorn: Jak mówiłem wcześniej dziś na lekcji zajmiemy się trzema eliksirami stojącymi na moim biurku.
Są to Veritaserum, Amortencja i Felix Felicis...

Syriusz: Ile ty masz przy sobie tej czekolady luniaczku? Czuje ją wszędzie.

Remus: Czuć MOJĄ czekoladę? Moją? To zapach twoich perfum i  papierosów rozności się po całej sali. Ileś ty dziś tego na siebie wylał? Całą butelkę?!

*po sali roznosi się złośliwy chichot Severusa*

Slughorn: Czy ktoś z was wie jak działają te eliksiry?

Severus: Veritaserum jest najsilniejszym eliksirem prawdy. Jeśli się go przedawkuje człowiek czuje się jak po sześciu ognistych i takie ma to skutki na następny dzień.
Felix Felisic jest eliksirem szczęścia. Osoba ,która wypije buteleczkę tego eliksiru ma szczęście przez 24 godziny, warzy się go 6 miesięcy i łatwo się od niego uzależnić. Amortencja jest najsilniejszym eliksirem miłosnym, zakazanym eliksirem. Jej zapach odczuwamy jako to co najbardziej nas pociąga, jeśli jest się zakochanym zapach eliksiru przybiera zapach osoby w której jesteśmy zakochani.

*Wbił wzrok w Remusa i Syriusza uśmiechając się wrednie. Remus odwrócił głowę w jego stronę i powiedział*

Remus: A ty wiesz , że my od roku jesteśmy razem? O legendarnej akcji w schowku na miotły każdy się dowiedział. Ba, to było na pierwszej stronie w proroku. Rozpisywali się o tym z przeszło tydzień.

Różnorakie Talksy z HPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz