Úvod

261 8 2
                                    


Před třemi lety


Její klisna si hlasitě odfrkla námahou, ale to jí nezabránilo, aby sevřela otěže pevněji a znovu ji pobídla k rychlejšímu tempu. Cítila, jak jí rozdrásané konce šatů pleskaly o kůži na nohou, ale bylo jí to jedno. Chtěla se dostat co nejdál odtud, než někdo přijde na to, že zmizela.

Jasné hvězdné nebe nad hlavou a teplé příjemné počasí jako by se jí vysmívaly

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jasné hvězdné nebe nad hlavou a teplé příjemné počasí jako by se jí vysmívaly. Takový kontrast s bouří, co zuřila v jejím nitru. S vichřicí hněvu a nenávisti, která se v ní vzedmula.

Její kůň vyběhl na kopec, kde ho na moment zastavila. Obrátila ho a pohlédla na svůj domov. I teď stále slyšela hlasitou hudbu a smích oslavujících. Někde tam mezi nimi zůstal i on. Ten, koho nenáviděla ze všech z nich nejvíce.

Svůj život nepovažovala za dokonalý, ale stále jí bolelo, že se ho musela vzdát. Jenže to přesně udělala, jakmile se jí podařilo proplížit ven. Většina lidí se opíjela a tančila, proto dokázala nepozorovaně osedlat její klisnu a sbalit ty nejnutnější věci včetně i nějakého jídla.

Toužebně se znovu zadívala na svůj domov a už skoro pobídla koně k návratu. Představovala si, jak by prosvištěla branou a se zářící radostí z jízdy by objala otce. Ale pak si vzpomněla na něj. Myšlenka na cizince se světle blonďatými vlasy a jeho bouřkově šedé intenzivní oči ji opět donutila obrátit koně a pobídnout ho do cvalu.

Nemohla se vrátit. Tohle místo pro ni už nebylo bezpečné. Vřítila se na klisně do lesa. Větvičky stromů zcuchaly její už tak nepoddajné vlasy a definitivně zničily zbytky jejího účesu.

Musela odsud zmizet. Neměla jinou možnost. Otočila hlavu a sledovala, jak její domov pomalu zmizel z dohledu. S povzdechem se za pár vteřin zase věnovala cestě před sebou. A modlila se, aby ji on nikdy nenašel.


Současnost


Tma, která je obklopovala, je skvěle skrývala. Hermiona tiše čekala schovaná s ostatními členy jejich skupiny pod korunami stromů na své grošované klisně s šedobílou hřívou.

 Hermiona tiše čekala schovaná s ostatními členy jejich skupiny pod korunami stromů na své grošované klisně s šedobílou hřívou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Princezna zbojníkůKde žijí příběhy. Začni objevovat