6

48 0 1
                                    

To już perspektywa Olivii.

Andrzej nas zabrał by pokazać nową współlokatorkę. Była to jakaś babka z 60 lat. Okazało się że to Magda Gessler z prostymi włosami i będzie nas uczyć gotować i zajmować się domem, bo duda nas sprzeda. Andrzej powiedział byśmy usiedli przodem do projektora i oglądali zmontowany już film naszego sexu. Pierwszy był ten w którym występowałam ja. Zaczynał się pokazaniem loga firmy który pokazałam na dole.

 Zaczynał się pokazaniem loga firmy który pokazałam na dole

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Potem widać było cały mój stosunek. Po filmie Gesslerowa powiedziała.
- nono postarałaś się masz w nagrodę jedzenie. - i dała mi pudełko po lodach. Myślałam że w środku jest koperek przy dobrych wiatrach lody, ale były tam... pierogi z grzybami. Nie lubiłam grzybów, ale musiałam zjeść i przy okazji oglądałam resztę filmów. Gdy ta baba zobaczyła że ktoś się dobrze spisał dawała mu 10 pierogów z grzybami. Kto się nie postarał dostał jakąś mieszankę rosołu z flakami też w pudełku po lodach. Współczuję Karinie i Samantcie tej "zupy". Bo chyba można to tak nazwać prawda? Potem poszliśmy do pokoju przy okazji Gesslerowa powiedziała że jutro nauka gotowania. Nagle Karina mnie pocałowała i powiedziała że uciekniemy i się pobierzemy. Ja się zgodziłam bo tylko udawałam hetero, a byłam homo.

Andrzej duda kocham Cię!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz