16

26 2 0
                                    


Siedziałam w pokoju bo duda pojechał i wróci dopiero wieczorem. Przez ten czas mam sprzedać Maje, przygotować pokojówke Aly i dać plan co ma robić. Zaczęłam od tej drugiej opcji. Poszłam i dałam jej wyprany strój. W tego kieszonce był plan co dziś ma zrobić. Wyszłam z pokoju i poszłam do Maji by zaprowadzić ja do garderoby i wybrać ubrania idealne dla klienta. Po tym po prostu sprzedałam ją za 8799$. Niby dzień byłby zwykły ale wtedy zobaczyłam coś co nie powinam. Był to ostry cień mgły. Jest niebezpieczny ponieważ gdy pyta o imię A Ty na odpowiesz prawdę umrzesz na zawał, A gdy odpowiesz swe fałszywe imię zatruje cię toksynami. Jedyna osobą która może obronić ludzi przed nim to Andrzej Duda czyli nasz prezydent. Ostry cień mgły zapytał się mnie o imię i czekał aż odpowiem. Zamiast tego olałam go bo chce jeszcze żyć i udzielać się na pornohubie. Ale wtedy ostry cień mgły zamienił się w swoją ludzką formę. Powiedział że jego ludzkie imię to Woldek i szuka asystentki która jest człowiekiem i wybrał mnie.

Tak znowu wróciłam na wattpada ciekawe na jak długo. Przypomniałam sobie o tej aplikacji a rozdziałów parę napisałam przed przerwą więc je dziś wstawię. Ale za parę dni będzie sporo rozdziałów tylko ogarnę co się działo przez ten czas i napisze je.

Andrzej duda kocham Cię!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz