if you're weak, you're pretty dead

320 13 21
                                    

"I won't shiver

I won't shake

 I'm made of stone

I don't break"

Zayde Wolf - Born Ready

Zayde Wolf - Born Ready

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

harry styles

- Agatha, Agatha, Agatha... - sétált a székhez kötözött lány körül Lou, és a a kezében tartott tőrt eszelősen dobálta a levegőben. - Gondolkodni kellett volna, mielőtt átvágtál minket! - rázta a fejét a fiú.

Három teljes óra ülök ebben a szobában. A kezemben egy whiskey-s pohár csücsült, félig üresen. Egy bőr fotelben terpeszkedek, jó rálátással az egész szobára, amit általában ehhez hasonló helyzetekben szoktunk igénybe venni. Nagyjából százhúsz méterrel vagyunk a föld alatt, egy golyóálló fémmel körbe vont szobában.

Agatha, a lány, akit néhány napos üldözés után sikeresen elkaptunk, a szoba közepén csücsült, egy székhez láncolva. Mellette Lou ácsorgott, szokásos fekete öltözékében. A szoba túlsó felén, velem szemben Liam ücsörgött, szájában egy szál cigivel, a térdén támaszkodva.

- Hiába próbálkozol, baby... - tette a kést a lány álla alá a tőrt Louis. - Mi mindig kiderítjük azt, amire kíváncsiak vagyunk. Legyen az akármi is. - nyalta meg a száját a srác, de Agatha még mindig nyugodt tekintettel nézett rá, semmi reakciót nem mutatva.

Hangosan felsóhajtottam, majd ittam egy újabb kortyot az kristály poharamból. Megnyaltam a számat, miután az utolsó csepp is elfogyott a pohárból. Letettem a tárgyat az asztalra, - egy kisebb koppanással -, majd felkeltem a fotelből.

Egy szürke inget viseltem, a felső három gombot kigombolva, és egy farmert, fekete színben. Természetesen, ezek mellé párosult az acélbetétes bakancsom, ami lemaradhatatlan.

- Hagyjad, Lou! - sétáltam melléjük, felhívva Agatha figyelmét is. Nem volt csúnya lány. Fekete haja, ami az álla vonaláig ért, és szög egyenes volt. Egy világos blúzt viselt, ceruza szoknyával és magassarkúval. - Innen átveszem. - húztam oda egy széket, és helyet foglaltam Agatha-val szembe.

- Ó, Styles! - bólintott egyet a nő, és vigyorra húzta a száját, ahogy végignézett rajtam. - Sokat hallottam már a titokzatos vezetőről, de nem hittem volna, hogy pont te vagy az... - mondta lesajnáló hangnemben.

- Honnan veszed, hogy én vagyok az, aki vezeti ez a maffiát? - kérdeztem vissza szintén vigyorogva, viszont ellenben az ő gúnyos arcával, nekem magabiztos volt a mosolyom.

Game of Survival - Harry Styles [Completed]Where stories live. Discover now