"Twisted reality, hopeless insanity
I told you I was okay, but I was lying"Demi Lovato - Dancing with the devil
harry styles
Elképedve néztem le az előttem lévő, nagy értékű táskára, amiben több milliárd dollár volt felhalmozva. A hatalmas táska egyenesen Chloe teste mellett volt, nagyjából fél méterre. A táska fekete volt, és bőrből készült. Néhol ütött kopottnak tűnt, viszont semmi jelzés, monogram vagy motívum nem volt rajta, amivel be azonosíthattuk volna a tulajdonosának kilétét.
Belenyúltam a táskába, kivettem belőle egy kötegnyi pénz, mivel meg szerettem volna győződni arról, hogy biztosan igazi a pénz, és nem hamisított. Végigpörgettem a köteg pénzt az ujjaim között, majd mikor láttam, hogy bizony igazi volt, elismerően ejtettem vissza a helyére, és kivettem a beledobott, fekete borítékot, amin egy apró pecsét volt.
Egyedül voltam. Megkértem a többieket, hogy hagyjanak magamra. Most nem volt szükségem mások társaságára. Louis mindenről beszámolt, elmondott mindent, amit tudott, és ez pontosan elég volt. A lány testét megvizsgálták, letakarták egy pongyvával, de kérésemre nem vitték el rögtön a hulla házba.
Körül néztem, nehogy valaki hátba támadjon, majd a fal mellé sétáltam, ahol árnyékba kerültem, és feltéptem a borítékot, amiben egy fehér lap pihent. Miután újra és újra megvizsgáltam a borítékot, és semmi különlegeset nem láttam rajta a pecséten kívül, apróra hajtogattam, és a zakóm zsebébe csúsztattam azt.
Széthajtogattam a fehér lapot, amin egy hosszú írás volt, kacskaringós betűkkel. Először a dátum ragadta meg a szememet, ami a bal felső sarokban kapott helyet.
2012.06.17.
Alatta egy helyszín is meg volt jelölve; Chicago.
- Mi a fene? - csúsztam le a fal mellé, miközben szememet szigorúan a lapon, vagyis lapokon tartottam, ugyanis mikor megforgattam a lapot észrevettem, hogy legalább három teljesen papír lapult egymásnak.
"Amikor 12 éves voltam féltem a szüleimtől, mivel úgy éreztem, hogy soha nem leszek elég jó."
Igazából fogalmam sem volt arról, hogy éppen mit olvasok, és miért küldte el ezt nekem bárki is, de mivel ott volt, én pedig kíváncsi voltam, természetesnek vettem, hogy nem hagyom félbe a levelet. Lehet, hogy Angel küldte, de erősen kétlem, hogy ilyen személyes dolgot tenne.
"Testvéreim nem voltak, legalábbis soha senki nem mondta nekem, hogy lettek volna. Nem sok emberrel szoktam beszélgetni, akkoriban meg pláne, hogy egyedül voltam. Egész tinédzser koromat egyedül éltem át.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Game of Survival - Harry Styles [Completed]
FanficA világot két maffia irányítja a felszín alatt. Minden médiában megforduló sztár, énekes, színész és esetleg még a politikusok is, a maffia parancsait teljesítik. Mindannyian elköteleződtek az egyik fél mellett, felesküdtek a vezetőjük védelmére, és...