"I'm too far gone,
you can't save me
And I don't care,
fucking hate me"blackbear - queen of broken hearts
harry styles
- Szóval itt dolgozik? - nézett ki az ablakon Lou, miután leparkolta a kocsit a hatalmas irodaház jellegű épület előtt, ahol rengeteg kocsi sorakozott egymás mellett, illetve mögött.
Miután Mitch nagy vonalakban felvázolta, hogy miket tudott meg a királylányról, egyből tudtam, hogy valami nagyon nincs rendben Hope körül. Nyilván nem arra gondolok, hogy ő maga az ellenséges maffia vezére, mert azért egy ilyen kislány nem lenne képes elvezetni egy ekkora hatalommal rendelkező szervezetet, de biztos, hogy van hozzá valami köze.
Először is, ott van Zayn Malik, aki köztudottan egy bűnözőként van számon tartva, és emberek százai vannak a nyomában. Aztán ott van a tény, hogy ismerte Kate-t, akivel bulizni mentem néhányszor. Amikor először találkoztam vele, már akkor láttam rajta, hogy valahonnan ismeri Kate személyét, de számomra még igazi rejtély, hogy pontosan mi is van a dolgok mögött.
Mivel a telefonja és a sport cuccai nálam voltak, úgy döntöttem, hogy a kezembe veszem az irányítást, és én magam viszem el neki a nálam felejtett csomagokat. Aztán, mikor megláttam, hogy mennyi ember járkál ki és be az épületbe, megfordult a fejemben, hogy a mellettem ülő, Louis-t kéne beküldenem. Mondjuk, arra tippeltem volna, hogy ezek csupán biztonságiőrök, a ruhájukból ítélve, de jobb félni, mint megijedni.
- Bemész még ma, vagy megvárjuk, amíg lemegy a nap? - sóhajtott fel a fiú, és a fejét a kormányra fektette. Hosszú esténk volt, mivel meg kellett ünnepelnünk Mitch haza jöttét. Én annyira nem öntöttem fel a garatra, de Lou, hát hogy is mondjam. Hajnali háromkor kapartam fel a szobám padlójáról, és ágyba dugtam, hogy ne nyáladzon a drága padlóra. - Nem értem, hogy miért kellett pont reggel kilencre idejönni. Lehet, hogy nincs is itt.
- Nyugi, Lou. - mormogtam, majd miután magamra kaptam a napszemüvegemet, kikötöttem a biztonsági övemet, és a kilincsre helyeztem a kezemet. - Amíg bent vagyok, eszedbe se jusson elmenni, és itt hagyni. - néztem komolyan Louis szemeibe, mire a fiú elfintorodott, és ahelyett, hogy helyeselt volna, ő is kikötötte az övét. - Mit csinálsz?
- Megyek, hogy ne legyen ebből a kis találkozóból hat órás szex. - mondta, és egy ásítást követően kipattant a kocsiból, majd elindult a bejárat felé. - Jössz már, göndörke? - fordult vissza, mikor látta, hogy nem követem.
Komolyan nem hiszem el ezt a srácot. Előbb még alig élt, most meg már türelmetlen vár rám. Mivel Louis-t elég sokan ismerik az ügyei miatt, nagyon remélem, hogy nem fogunk egy olyan emberrel sem találkozni, aki bajba sodorhat minket, mert abból egész biztosan balhé lenne, én pedig most nagyon nem akarok balhét.
YOU ARE READING
Game of Survival - Harry Styles [Completed]
FanfictionA világot két maffia irányítja a felszín alatt. Minden médiában megforduló sztár, énekes, színész és esetleg még a politikusok is, a maffia parancsait teljesítik. Mindannyian elköteleződtek az egyik fél mellett, felesküdtek a vezetőjük védelmére, és...