is she even a person or just an object

278 12 10
                                    


"And once the water starts to rise
And heaven's out of sight
She'll want the devil on her team"

Billie Eilish - all the good girls go to hell

Billie Eilish - all the good girls go to hell

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

angelica ramon

- Háromszoros védelmet szeretnék az összes irodában, bárban és egyéb épületekben, amihez van közöm. - kezdtem bele a részletekbe. Szavaimat halk gépelés, valamin tollak hegyének hangja követett. - Mindenkit átvilágítunk, akár napközben is. Mindenkinek kötelezően meg kell jelennie a munkahelyén. Nem fogadok el semmilyen kifogást sem. - mondtam. - Akik eddig valamilyen bevetésen voltak, ott maradnak. Mindenki marad a seggén, míg meg nem oldjuk ezt az egészet.

- Hölgyem! - tette föl az egyik kezét Joe, aki megtalálta három nappal ezelőtt Kate halott testét a lépcsőmön. Egy biccentéssel adtam meg neki a szólás jogát, miközben leültem a székemre, ami természetesen az asztalfőn kapott helyet.

Nagyjából kettő és fél órája tart a tárgyalás. Egy elhagyatott raktárban vagyunk, messze a várostól, főleg a biztonságunk miatt. Csupán tizennégyen tartózkodunk az egész létesítményben, meg persze az őrök, akik folyamatos mozgásban vannak. Azokat a tagokat hívtam meg erre a konzultációra, akik nagyon régóta hozzám tartoznak, és viszonylag megbízok bennük.

Nem azt mondom, hogy rájuk merném bízni az életemet, de már tettek le annyit az asztalra, hogy azt mondjam, minden rendben van körülöttük, és biztosították a hűségüket és az elhivatottságukat. Végül is, mindig jobb, ha legalább valakibe van egy kis reményünk, mind az, hogy egyedül maradjunk a szarban.

- Adhatunk pontos tájékoztatást a részlegeken? - kérdezte Joe, miközben felkelt a székéből. - Az emberek nem hülyék. Előbb, vagy utóbb rá fognak jönni valamire. Szerintem jobb lenne, hogy inkább mi mondanánk el nekik, minthogy valami szedett-vedett hazudságnak higgyenek majd. - mondta, és karjait összefonta mellkasa előtt. - Köszönöm. - biccentett, majd leült a helyére.

- Hölgyem! - tette fel a kezét Zayn, a formalitás kedvéért, majd mikor megadtam neki a lehetőséget, kitolta a székét, és beszélni kezdett. - Nem lenne jó, ha egyből mindenki tudomást szerezne arról, ami történt. Mindenki tudja, hogy mostanában elég sokan tűnnek el. Lehetséges, hogy valaki, a belső körből tette, és akkor búcsút inthetünk annak, hogy valaha is megtaláljuk a tettest, valamint...

- Hölgyem! - szakította félbe Zayn érvelését Cher, aki egészen eddig csöndesen szemlélete az eseményeket. A lány a nagyapja ágáról került hozzánk. Nem sokat beszél, de maximalista, szóval semmi kivetnivalót nem találok vele szemben. Kezemmel a lány felé intettem, hogy közbe szólhat, de ránéztem Zayn-re is, hogy maradjon állva. - Elnézést a kérdésemért, de mégis miért bízunk meg Malik-ban? Egészen eddig azt sem tudtuk, hogy él. Miért tartozik bele a belső körbe, és miért van most itt? - szegezte felém a kérdéseket, amit hangos hümmögés kísért.

Game of Survival - Harry Styles [Completed]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang