"Hey, this is a story I hate
And telling it might make me break
But I'll tell it anyway"Madison Beer - Reckless
Niall Horan magabiztos mosollyal az ajkain, felszegett állal nézett szembe az ellenségével és egyben a legjobb barátjával is. Ugyanis ez volt neki Angel. Az ellensége és a legjobb barátja egyben.
A Game of Survival vezére öltönyt viselt, feketét, amiről Angel tudta, hogy bizony sokat jelent neki az, ami most fog történni. Niall nem sokszor vette fel magára az ünnepi viseletet. Úgy érvelt ellene, hogy "faszom se fog kiöltözni, mikor ebbe is úgyis csak beleizzadok".
Ezt bírta benne Angelica. Bírta benne, sőt szerette benne, hogy mennyire könnyedén vette az életet. Szerette benne, hogy ami a szívén volt, azt egyből ki is mondott, de mégsem sértett meg feleslegesen másokat. Tiszta szívű volt az a fiú, aki jelenleg az asztal felé sétált, miközben Harry értetlen pillantást vetett szerelme felé.
Styles nem nagyon tudott hinni a füleinek. Talán még neki is egy pillantra sajogni kezdett a szíve, amikor fény derült az igazságra. Vagy talán nem is Niall miatt fájt a szíve, hiszen őszintén, pont telibe szarta, hogy miben mesterkedett egészen eddig Horan, viszont nagyon aggasztotta a fiút Angel némasága.
Angelica Ramon most először olyan sok év után kifogyott a szavakból. Egyszerűen képtelen volt megszólalni. Úgy érezte, mintha a torka bedagadt volna. A szíve hevesen, mégis élettelenül kalapált a mellkasában. A tenyere izzadt, és remegett az összes tagja. A szeme égett a visszatartott könnyektől, amiket nem akart kiereszteni.
Még nem teljesen fogta fel, hogy mi történik körülötte, amikor Niall megtörte a döbbent, feszült csöndet.
- Kérlek, foglaljatok helyet! - mutatott a szőkeség maga elé, miközben ő helyet foglalt az asztal mögötti széken.
Le sem tagadhatta volna, hogy élvezte a mai estét. Olyan makulátlan mosoly ült az ajkain, olyan boldogan, győzelem ittasan villogtak a szemei, hogy Harry-nek kedve lett volna feltörölni vele az épület mocskos padlóját.
Hányinger kerülgette Angel-t, ahogy meghalotta legjobb barátja, vagyis pontosabban a volt legjobb barátjának a hangját. Ajkait vonallá préselte, majd egy hatalmasat nyelt. Nemlegesen megrázta a fejét, miközben érezte, hogy Niall pillantása a hátába fúródik.
El sem hitte a lány, hogy ennyire vak volt. Igazából az egészben az volt a legrosszabb, hogy ő tényleg elkezdett bízni benne, és Niall miatt a többi emberben is. Vajon hányan vágták át őt a háta mögött? Vajon hányan tudták, hogy mire készül Niall? Vajon hány ember halt meg amiatt, mert ő megbízott Niall-ben?
ESTÁS LEYENDO
Game of Survival - Harry Styles [Completed]
FanficA világot két maffia irányítja a felszín alatt. Minden médiában megforduló sztár, énekes, színész és esetleg még a politikusok is, a maffia parancsait teljesítik. Mindannyian elköteleződtek az egyik fél mellett, felesküdtek a vezetőjük védelmére, és...