"Maybe we are the perfect strangers
Only the stories left on paper now
And I don't like it...
We should twist the knife
Put it all to bed, I
Need to understand what it takes to love again"Niall Horan - Champagne lovers
harry styles
Akartam Angel minden porcikáját.
Annyira szerettem volna végigcsókolni lágy bőrét, és rajta hagyni ajkaim nyomát. Szerettem volna minél több időt a lánnyal tölteni némán, egymásra figyelve. Túl meghitt volt a hangulat.
Csöndben feküdt alattam a nő, miközben én fölé hajolva kényeztettem őt a számmal. Szinte már bűn volt nem megcsókolni Angel testét. Annyira gyönyörű volt, ahogy a felkelő nap gyér fényében feküdt, hogy kedvem lett volna csinálni róla egy képet, és kilógatni az irodám falára.
De mint mindennek, ennek a kellemes és zavartalan hangulatnak is vége szakadt, amikor megcsörrent a lány telefonja, ő pedig felnyögve elkúszott érte , - mivel ugye a padlóra hullott idő közben -, majd hangosan felsóhajtott, és megnyomta a kis zöld ikont.
Gondterhelten szólt bele.
- Baj van? - kérdezte halkan, reszelős hangon, majd megköszörülte a torkát, és visszafeküdt az ágyra. Amíg ő csöndben hallgatta a vonal túlsó oldalán folyó magyarázkodást, én felkeltem mellőle, és elsétáltam a szoba másik felébe, hogy töltsek magunknak egy-egy pohár hideg vizet.
Miután visszatekertem a flakon kupakját, gyors mozdulattal fordultam vissza Angel irányába, aki ráncolt szemöldökkel nézett maga elé, miközben ujjaival a lepedőt szorongatta. Idegesnek tűnt, néha-néha felém nézett, de nem válaszolt a telefon túlsó végén lévő embernek.
- Ez képtelenség! - rázta meg a fejét a lány, majd eltátogott egy halk 'köszönömöt", és megvárta, amíg visszafeküdtem az ágyba. Fejét, miután megitta a pohár tartalmát, a mellkasomra hajtotta és hagyta, hogy hosszú ujjaimmal lágyan cirógassam a hullámos fürtyeit.
Miközben telefonált, Angel hangos sóhajokat hallatott. Nem volt kihangosítva a telefon, de még így is hallottam, hogy a volna másik végén ülő srác hangos kiabál a nővel.
- Hangosítsd ki! - böktem a készülék felé, mire Angelica egyszerűen nemet intett a fejével, majd újra koncentrálni próbált.
Vettem egy mély levegőt, majd kezeimmel átöleltem a nő vékony alakját. Lehajoltam hozzá, arcára milló meg egy puszit adtam, aztán jött a válla, a mellkasa... Egészen addig mentem el, ameddig az a pontot el nem értem, hogy nem tud figyelni a hívásra.
ESTÁS LEYENDO
Game of Survival - Harry Styles [Completed]
FanficA világot két maffia irányítja a felszín alatt. Minden médiában megforduló sztár, énekes, színész és esetleg még a politikusok is, a maffia parancsait teljesítik. Mindannyian elköteleződtek az egyik fél mellett, felesküdtek a vezetőjük védelmére, és...