crossing each other's lines

291 13 40
                                    


"I know that I seem a little stressed out
But you're here now, and you're turning me on"

Dua Lipa - Pretty Please

Dua Lipa - Pretty Please

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

harry styles

Hope háttal ült nekem, és éppen magára húzta a pulcsiját, ami néhány pillanattal ezelőtt még a földön pihent. A hátán vörös ujjlenyomatok maradtak, az érintésem helyén, nyakának egész területe pedig sötét foltokkal volt beborítva azokon a helyeken, ahol elég erőteljesen megszívtam a lány bőrét.

Felkelt az ágyról, majd lehajolt, hogy felvegye a nadrágját is a padlóról. Vágyakozó pillantással néztem, ahogyan a lány előttem, nem takargatva magát, hajolgatott, majd fehérnemű híján, a meztelen lábaira húzta fel a melegítő nadrágját, ami elég előnyös helyeken emelte ki a női bájait.

- Mész is? - kérdeztem, a könyököm támaszkodva, az oldalamon fekve, miközben Hope egy hajgumival felkötötte selymes haját, ezzel megvillantva az összes szívás és ujjlenyomatot, amik a nyakán keletkeztek. Szólhattam volna neki, hogy takarja el őket, de ugyan minek.

- Maradnék én, de először is hulla vagyok még mindig, és belehalnék egy újabb, az előzőkhöz hasonló menetbe. - fordította felém kimerült arcát, amin csupán egy lusta, kielégül mosoly pihent. - Másodszor, már több, mint öt órája várnak rám a munkahelyemen, szóval jó lenne, ha még ma odacipelném seggem. - sóhajtott fel, és felvette a vállára a táskáját.

- Csak nem meg fogsz büntetni valakit? - villantottam a lány felé egy perverz mosolyt, mire oldalra döntötte a fejét, és elvigyorodott.

- Sajnos, de. - bólogatott Hope, elhúzva a száját. - Mondjuk, már elég régóta azt hajtogatja, hogy ismétlést szeretne... - mondta a lány, mélyen a szemembe nézve.

- Igen? - ültem fel az ágyban, majd magamra kaptam a boxerem, és elindultam a lány irányába. Tetszett nekem ez a lány. Annyira más volt. Volt határozott véleménye, amit ki is mondott. Humora is volt, mondjuk ezt én még nem tapasztalhattam meg, de ha Lou azt mondja, hogy vicces, akkor én hiszek neki. Elvégre, ő Louis Tomlinson, nem mindenkit tart viccesnek, sőt.

- Tudod, ő is olyan, mint te... - biggyesztette le a száját provokatívan, mire automatikusan az ajkaira siklott a tekintetem. Úgy megcsókolnám, ha lehetne, de mindennek van egy határa, amit jó lenne betartani.

- Milyen? - tettem a kezemet az arcára, majd a fejemet a nyakához hajtottam, és az egyik szabad helyet szívni kezdtem.

- Önfejű és mindig csak a szexre gondol... - sóhajtott fel, miközben oldalra döntötte a fejét, hogy jobban hozzá férjek a nyakához. Kezét a hátamra vezette, és halkan sóhajtott néhányat, majd eltolt magától. Lenézett az órájára, előkutatta a telefonját, majd keserűen elhúzta a száját. - Rohadjon meg ez a faszfej... - mormogta.

Game of Survival - Harry Styles [Completed]Where stories live. Discover now