~Itona Horibe - dodaję!~

323 13 6
                                    

Postać:

Itona Horibe

W jakim miejscu się poznaliście?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

W jakim miejscu się poznaliście?

W szpitalu.

Pierwsze spotkanie:

Lekkim krokiem przemierzałaś park. Zostało ci kilkanaście metrów do skrzyżowania, jednak coś, a raczej ktoś postanowił ci to nie umożliwić. Zanim zdążyłaś się odwrócić, rower razem z jego właścicielem z impetem wpadł na ciebie.

Pierwsze co zobaczyłaś to żółte oczy przeszywające cię na wylot. Chciałaś się podnieść, jednak chłopak ci to uniemożliwił.
- Nie wstawaj - rozpoczął chłopak - Chciałbym cię najmocniej przeprosić za ten incydent!
- Jaki incydnet? - zapytałaś się.
- Potrąciłem cię rowerem - szybko odpowiedział niebieskowłosy. Powoli zaczęło ci się wszytko przypominać.
- Ach, to. Nic się nie stało - chłopak z powątpiewaniem spojrzał na ciebie. Doszło do ciebie, co powiedziałaś - Dobra, złe określenie. Nie mam ci tego za złe.
- Dziękuję - chłopak się uśmiechnął się delikatnie - Jestem Itona Horibe, a ty?
- [t/i] [t/n].
- Czas odwiedzin się szkończył! - obwieściła lekarka wchodząc do pomieszczenia.
- Ach... W takim razie będę się już zbierać - powiedział Itona - Do zobaczenia!
- Do zobaczenia! - odpowiedziałaś i uśmiechnęłaś się promiennie. Kilka dni później wypisano cię ze szpitala i mogłaś wrócić do swojego domu.

Jego pierwsza myśl:

"Szkoda mi dziewczyny. Przez mnie musi leżeć w szpitalu."

Twoja pierwsza myśl:

"To był tylko wypadek. Przynajmniej mam taką nadzieję..."

Drugie spotkanie:

Spotkaliście się w tym samym parku co wcześniej. Chłopak kiedy cię zobaczył zaczął przepraszać, jednak szybko wybiłaś mu to z głowy. Okazało się, że testuje drona, który sam stworzył. Dał ci nawet chwilę posterować.

----------------
Tadaaa!! Oto Itona! (◕ᴗ◕✿)

Za_jakie_grzechy

Preferencje z Assassination ClassroomOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz