Kiedy jest zazdrosny/a
Nagisa Shiota:
Podchodzi do ciebie i mówi, żebyście już szli. Kiedy osobnik, który cię podrywa, pyta jak ma na imię twoja koleżanka, ten z grobową miną mówi, że jest chłopakiem.
Karma Akabane:
Twój adorator drugi raz cię nie zagada, ponieważ Karma dał mu do zrozumienia, że nawet jak na ciebie spojrzy, spotka go coś wiele gorsze niż pogadanka.
Isogai Yuuma:
Łapie cię za rękę i odchodzi. Nie chce wdawać się w niepotrzebne dyskusje.
Maehara Hiroto:
Z daleka wywrca dziurę w plecach temu, kto cię zagaduje. Kiedy twój rozmówca się zniechęci obecnością twojego chłopaka, Hiroto wesoły podchodzi do ciebie i wracacie do swoich zajęć.
Tomohito Sugino:
Cierpliwie czeka aż skończysz rozmawiać, ale jeżeli temat schodzi na flirtowanie natychmiast reaguje podchodząc do ciebie i zabierając cię z pola widzenia twojego rozmówcy.
Kayano Kaede:
Boi się zareagować, jednak z daleka widzisz, że jest zazdrosna, więc szybko wciskasz kit swojej rozmówczyni i kończysz rozmowę.
Yukiko Kanzaki:
Podchodzi do ciebie i pyta się czy możecie już pójść od tej, cytując: obcej dziewczyny. Zwykle twoja adoratorka zostaje wybita z tropu, więc wykorzystujecie ten moment i uciekacie.
Itona Horibe:
Rzuca w was kamykami, papierkami, drewienkami, ogólnie tym co mu wpadnie pod rękę. Kiedy twój rozmówca się zniecierpliwi, odchodzi, a Itona ma spokój. Za to ty płaczesz ze śmiechu.
Tadaomi Karasuma:
Na luzie podchodzi i ze swoim mordem w oczach mówi, że niestety, ale jesteś zajęta. Kiedy adorat nie odpuszcza, Karasuma jest zmuszony do zastosowania mocniejszych środków.
---------------------
Za_jakie_grzechy
CZYTASZ
Preferencje z Assassination Classroom
FanfictionNie ma za dużo książek tego typu, a zwłaszcza z Assassination Classroom. Mam nadzieję, że te preferencje, scenariusze, cokolwiek to jest, przyjmą się dobrze :).