Co w tobie lubi? (charakter)
Nagisa Shiota:
Opanowanie.
Potrafisz opanować się w sytuacjach, które tego wymagają, jednak później stajesz się dziecinna. Nie przeszkadza mu to, dopóki nie próbujesz wskoczyć mu na plecy.
Karma Akabane:
Cierpliwość.
Siedzisz pomiędzy Itoną a Karmą, więc jesteś zmuszona słuchać rozmów paczki Terasaki. Niekiedy sami proszą cię o pomoc. Akabane nie może się nadziwić jak możesz z nimi wytrzymywać.
Isogai Yuuma:
Powaga.
Tak, czasami potrafisz być poważna. Sam nie wytrzymuje w sytuacjach, które wymagają powagi. Ty natomiast stoisz z kamienną twarzą i próbujesz przezwyciężyć śmiech.
Maehara Hiroto:
Optymizm.
Nie ważne jaki jest dzień: deszczowy, wietrzny, słoneczny, ty zawsze się uśmiechasz (no może oprócz dni, w których masz zły humor). Naprawdę rzadko zdarza się tak, że wstajesz lewa nogą i warczysz na wszystkich.
Tomohito Sugino:
Zrozumienie.
Nie obchodzi cię to, jak sprawa jest skomplikowana zawsze próbujesz ją zrozumieć. Patrzysz ze wszystkich perspektyw i zawsze coś wymyślisz.
Kayano Kaede:
Mądrość.
Na każdym kroku starasz się nauczyć czegoś nowego. Kayano zastanawia się jak ty te wszystkie informacje mieścisz w głowie. Mimo tego, iż jesteś bardzo mądry z czasami masz wrażenie, że jest to tylko wiedza powierzchniowa i tak naprawdę nie wiesz nic. Wtedy Kaede musi cię pocieszać.
Yukiko Kanzaki.
Kombinowanie.
Kombinujesz i kombinujesz i kombinujesz, aż w końcu ci się uda. Nie poddajesz się w tym co robisz i kombinujesz dalej (dop.aut. dużo tego kombinowania).
Itona Horibe:
Niezdarność.
Uważa, że twoja nieuwaga jest słodka. Naprawdę, nie wiesz co on w tym widzi.
Tadaomi Karasuma:
Subtelność.
Podczas rozmowy nigdy nie owijałaś w bawełnę i przechodziłaś do sedna. Zawsze jesteś na czas i potrafisz przystosować się do swojego rozmówcy. Jednym słowem, Karasuma uważa, że jesteś kobietą z klasą.
-----------------------
Za_jakie_grzechy
CZYTASZ
Preferencje z Assassination Classroom
FanfictionNie ma za dużo książek tego typu, a zwłaszcza z Assassination Classroom. Mam nadzieję, że te preferencje, scenariusze, cokolwiek to jest, przyjmą się dobrze :).