~Jaka jest wasza rutyna?~

273 12 1
                                    

Jaka jest wasza rutyna?

Nagisa Shiota:

Kiedy masz wychodzić do szkoły, Nagisa już czeka pod twoimi drzwiami i idziecie razem do szkoły pijąc herbatkę z termosu.

Karma Akabane:

Zwykle każdy wasz dzień jest inny. Nigdy nie powtarzacie tych samych czynności, wasz związek opiera się na dynamiczności.

Isogai Yuuma:

Po szkole zawsze idziecie do kawiarni, w której pracuje Isogai i uczysz się robić kawy i herbaty.

Maehara Hiroto:

Dzień w dzień robisz mu bento do szkoły, ponieważ on zapomina. Na deser zawsze ma owoce, które mu wyjadasz przy najbliższej okazji.

Tomohito Sugino:

Po szkole zawsze wstępujecie do schroniska i pomagacie zwierzakom jako wolontariusze. Sprawia wam to wielką satysfakcję i przyjemność.

Kayano Kaede:

Często robicie sobie wycieczki w nieznane. Wybieracie jakiekolwiek metro i wysiadacie na losowym przystanku. Natrafiliście na wiele ciekawych miejsc. Zawsze macie problem z powrotem (nie chodzi tu o to, że nie chce wam się wracać, tylko po prostu zapominacie jaka trasą jechaliście).

Yukiko Kanzaki:

Jesteście fanatykami gier i mang, dlatego często spędzacie czas na czytaniu, graniu oraz opychaniu się słodyczami.

Itona Horibe:

Uwielbiacie spacery. Tak, może być to trochę zaskakujące, że Itona lubi pospacerować, jednak dzień bez przechadzki, to dla niego dzień stracony. Nawet w zimie, kiedy jest bardzo zimno chodzicie do parku i rzucacie sie śnieżkami.

Tadaomi Karasuma:

Naprawdę kochacie muzykę klasyczną. Kiedy w radiu usłyszcie muzykę klasyczną, Karasuma bierze cię pod boki i tańczycie na środku salonu.

-------------------
Śmieje się z medii już od pół godziny XDDD.

Za_jakie_grzechy

Preferencje z Assassination ClassroomOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz