Przypominam, iż między wami dalej panuje relacja przyjaciel - przyjaciel.
Najbardziej kompromitująca sytuacja, jaka mu/jej się przydarzyła i nie chce ci jej powiedzieć.
Nagisa Shiota:
Na początku szkoły Karma pomylił Nagisę z dziewczyną i zaczął go podrywać.
Karma Akabane:
Na początku szkoły pomylił Nagisę z dziewczyną i zaczął "ją" podrywać.
Isogai Yuuma:
Wylał na siebie całe zamówienie, kiedy niósł je do stolika.
Maehara Hiroto:
Miał kilka dziewczyn i kiedyś przypadkowo spotkał je wszystkie na mieście. Biedaczek ledwo co uciekł.
Tomohito Sugino:
Podczas meczu baseboll'a walnął kapitana drużyny w krocze.
Kayano Kaede:
Kiedyś Kayano pożyczyła od swojego przyjaciela nuty. Niechcący użyła ich jako podpałki do pieca, ponieważ myślała, że są to zbędne dokumenty. Kiedy przyszedł termin oddania nut, oddała koledze ręcznie przepisany utwór.
Yukiko Kanzaki:
Kiedyś jechała sobie tramwajem do domu i zapomniała podłączyć słuchawek do telefonu. Przez całą drogę słuchała sobie muzyki na cały tramwaj.
Itona Horibe:
Koro - sensei nakrył go na spaniu z pluszowym misiem (nie wiadomo jak nauczyciel tego dokonał).
Tadaomi Karasuma:
Kiedyś jak miał zastępstwo z klasą 3 - A na WF-ie, chciał nauczyć ich walki z nożem. Tak z przyzwyczajenia. Klasa Asano z przerażeniem w oczach obserwowała poczynania Karasumy, ale na szczęście w porę się zorientował i nie wyzwał jednego z uczniów na pojedynek.
-----------------------
#pomagamZa_jakie_grzechy
CZYTASZ
Preferencje z Assassination Classroom
FanfictionNie ma za dużo książek tego typu, a zwłaszcza z Assassination Classroom. Mam nadzieję, że te preferencje, scenariusze, cokolwiek to jest, przyjmą się dobrze :).