Nagisa Shiota:
Nagisa wyznał ci miłość bardzo prosto. Kiedy byliście na festiwalu Nagisa kupił ci jedzonko i wyznał ci miłość, kiedy je jedliście.
Karma Akabane:
Pewnego dnia w szkole, kiedy wróciłaś z przerwy znalazłaś nóż położony na twojej ławce i przywiązaną karteczką. Kiedy otworzyłaś karteczkę twoim oczom ukazał się napis: Odwróć się. Szybko się odwróciłaś, a za tobą stał Karma z karteczką z napisem: Kocham cię.
Isogai Yuuma:
Siedziałaś sobie w kawiarni, w której pracuje Isogai. Zamówiłaś sobie herbatkę i ciastko. Zamówienie przyniósł ci chłopak. Słodycz wyglądała niesamowicie. Podniosłaś ciastko i zauważyłaś, że na ciastku jest coś napisane. "Podobasz mi się :)". Podniosłaś wzrok i ujrzałaś zarumienionego Isogai'ego.
Maehara Hiroto:
Ten się nie pierdzielił. Podszedł do ciebie, przytulił cię i wyszeptał ci do ucha, że cię kocha.
Tomohito Sugiono:
To wyznanie miłości było dość chaotyczne. Chłopak strasznie się jąkał, ale w końcu powiedział to co chciał. Chwilę staliście w ciszy, a Tomohito już myślał, że go odrzuciłaś. Zgodziłaś się, a Sugino popłakał się z radości.
Kayano Kaede:
To ty musiałeś dokończyć wyznanie. Dziewczyna tak się zestresowała, że tak naprawdę to ty jej wyznałeś miłość.
Yukiko Kanzaki;
Przez przypadek wysłała wiadomość do ciebie, zamiast do Okudy o treści: Ale jak mam mu wyznać miłość? Nie mogłeś się powstrzymać i napisałeś do niej: Upss... Zły numer. Ale skoro już wiem, że się we mnie zakochałaś, to ja też coś ci powiem. Ja również cię kocham ;).
Itona Horibe:
Podszedł do ciebie i powiedział, że cię kocha prosto w twarz. Bez żadnych skrupułów. Chwilę stałaś osłupiała, ale w ostateczności odwzajemniłaś jego uczucia.
Tadaomi Karasuma:
Kiedy rano przyszłaś do pokoju nauczycielskiego zauważyłaś na swoim stanowisku kwiaty. I na ten moment czekał Karasuma. Wszedł do pokoju i wyznał ci miłość. Żadne z was nie wiedziało, że Koro-sensei was podglądał.
---------------------------
Zmieniam trochę styl pisania. Nie będę pisać one shotów, ponieważ bardzo długo mi się je pisze. Może kiedyś napiszę takie opowiadanie, ale tylko na zamówienie i wtedy, kiedy powiem, że można zamawiać :).Za_jakie_grzechy
CZYTASZ
Preferencje z Assassination Classroom
FanfictionNie ma za dużo książek tego typu, a zwłaszcza z Assassination Classroom. Mam nadzieję, że te preferencje, scenariusze, cokolwiek to jest, przyjmą się dobrze :).