Nagisa Shiota:
Macie ze sobą wiele wspólnego. Oboje lubicie sushi i jesteście niscy. Często bawisz się jego włosami, układając je w fikuśne fryzury. On nie protestuje, ale później zamieniacie się miejscami. Raz tak splątał ci włosy, że nie mogłaś ich odplątać. Dopiero po wizycie u fryzjera udało ci się coś wskórać. Oczywiście to on płacił za pobyt w salonie fryzjerskim.
Karma Akabane:
Jesteście postrachem Koro-senseia i reszty klasy. Uwielbiacie robić żarty, co doprowadza Terasakę do szewskiej pasji. Wasz ulubiony żart, to straszenie właśnie... no kogo? Terasaki...
Isogai Yuuma:
Cała klasa uważa was jako idealna para przyjaciół. Potajemnie układają plan jak was zeswatać. Lubicie spacery i czytanie książek. Często pomagasz mu w kawiarni, jednak Isogai nie lubi kiedy to robisz, ponieważ boi się, że Asano się wygada ojcu i twój pobyt w szkole zostanie skończony.
Maehara Hiroto:
Często wychodzicie na spacery ze swoim młodszym rodzeństwem (tak, Maehara ma młodszego brata). Pomagacie w przedszkolu, ponieważ chłopak tak się wkręcił się w pomaganie, że teraz już nie może przestać. Niekiedy dla żartu próbuje cię poderwać, jednak zbywasz go ze śmiechem.
Tomohito Sugino:
Macie podobne charaktery, więc świetnie się dogadujecie. Czasami chodzicie na boisko od baseballu i Sugino próbuje cię czegoś nauczyć. Jego koledzy z drużyny śmieją się z was, ale wy się tym nie przejmujecie i robicie swoje.
Kayano Kaede:
Po szkole nie macie czasu się spotykać, więc nadrabiacie to wszystkimi możliwymi przerwami. Jecie śniadanie, czytacie książki, w razie czego powtarzacie materiał przed kartkówką. Klasa uważa was jako idealna para przyjaciół.
Yukiko Kanzaki:
Oboje uwielbiacie gry. Często spotykacie u ciebie lub u niej w domu, aby pograć sobie na konsoli. Tomohito co chwila się pyta, jak to zrobiłeś, że jesteś tak blisko Kanzaki. Jesteście stonowani, więc wasze osobowości idealnie się uzupełniają.
Itona Horibe:
Nikt z waszej klasy nie spodziewał się, że zaprzyjaźnisz się z Itoną. Często patrzysz jak konstruuje różne rzeczy. Załapałaś smykałkę od niego do techniki i niekiedy razem składacie jego "wynalazki". Cała klasa jest wami zauroczona.
Tadaomi Karasuma:
Jakie było zdziwienie Koro-senseia, gdy zobaczył was razem siedzących pod drzewem jedzących śniadanko. Macie dużo wspólnego, tym samym dużo tematów do rozmów. Lubicie czytać książki oraz oboje interesujecie się sztukami walki. Za waszymi plecami wszyscy wyobrażają was jako parę. Najbardziej dopinguje was Koro-sensei.
---------------------
Za_jakie_grzechy
CZYTASZ
Preferencje z Assassination Classroom
FanfictionNie ma za dużo książek tego typu, a zwłaszcza z Assassination Classroom. Mam nadzieję, że te preferencje, scenariusze, cokolwiek to jest, przyjmą się dobrze :).