Jak klasa dowiedziała się o waszym związku? (I jej reakcja).
Nagisa Shiota:
Sami to odkryli. Nie byli zbyt zdziwieni, wiedzieli, że to tylko kwestia czasu.
Karma Akabane:
Maehara was podglądał. Klasa zachodziła w głowę, jak mogła coś przegapić.
Isogai Yuuma:
Sami to powiedzieliście, nie chcieliście tego ukrywać, po prędzej czy później i tak ktoś się dowie. Klasa cieszyła się waszym szczęściem.
Maehara Hiroto:
W pierwszym dniu związku się wszystkim wygadał. Wszyscy myśleli, że ten związek się rozpadnie, jednak po miesiącu stwierdzili, że może macie jakieś szanse.
Tomohito Sugino:
Nikomu nic nie mówiliście i nie zamierzacie nic mówić.
Kayano Kaede:
Cała klasa dopingowała wam, abyście zaczęli się spotykać, więc kiedy zostaliście parą, urządzili wielkie przyjęcie bez waszej wiedzy.
Yukiko Kanzaki:
Nikomu nie zamierzacie nic mówić.
Itona Horibe:
Tylko paczka Terasaki wie o waszym związku. Naprawdę się cieszyli, tylko Terasaka coś tam mamrotał, że Itonie w dupie się poprzewracało.
Tadaomi Karasuma:
Koro-sensei spotkał was na mieście, jak siedzieliście sobie w kawiarnii. Na drugi dzień wszyscy w klasie już wiedzieli, że spotykacie się. Ośmiornica zapytała się nawet, kiedy będą dzieci.
------------------
Za_jakie_grzechy
CZYTASZ
Preferencje z Assassination Classroom
FanfictionNie ma za dużo książek tego typu, a zwłaszcza z Assassination Classroom. Mam nadzieję, że te preferencje, scenariusze, cokolwiek to jest, przyjmą się dobrze :).