بەشی ٨: جیۆن و جانگ

1.9K 238 226
                                    

-Blue Pov
وا دوو ڕۆژە لە پاریسین، لە ئێستادا جۆنگکوک لە ئۆفیسەکەیەتی و من پلانێکی باشم هەیە.. دەمەوێ بڕۆم لە دەرەوە بگەڕێم.. شتێکی زۆر نییە وەنیە؟ تانها ئەمەقێت بڕۆمە دەرێ بەڵام ئەگەر بە جۆنگکوک بلێم ئەوا دەڵێ نەخێر.. وە من دەرفەتێکی باشم هەیە چونکە ئێمە لەبەر ئەوەی لە هۆتێلین پاسەوانەکانی جۆنگکوک لێرە نین.. جۆنگکوک پشووی پێ یان. وو هەروەها چاکەتەکەی جۆنگکوک لێرەیە.. بە بێدەنگی بەرەو چاکەتەکەی ڕۆیشتم و کەمێک پارەم لێ دەرهێنا.. هیچ شتێک ناکڕم، بەڵام هەر بێ پارە ناڕۆمە دەرێ.. دواتر بەرەو دەرگاکەی دەرەوە ڕۆیشتم و بە سقکی کردمەوە.. و شانسێکی باشم هەبوو بە بێ گیران ڕۆیشتمە دەرێ لە هۆتێلەکە.
ئێستا من لەدەرەوەم.. لەسەر شەقامەکانی پاریس ، خەڵک بۆخۆی بە خۆشی ئەگەڕێت، و هەندێکیان شتی سەر شەقامەکان دەکڕن. کاتێک سێری دەور و بەرم کرد، ئاگام لێ نەبوو خۆم دا بە کەسێکدا. « ئاهــ ببورە.» ووتم و سەرم هەڵبڕی بۆیی سێری کەم.. بەڕاستی پیاوێکی جوانە.. زەردەخەنەی بۆ کردم « کێشە نییە جوانکیلە.» ووتی و وەک تەماتە سوور بومەوە. منیش زەردەخەنەم بۆ کردەوە. « من ناوم ئالێکساندەر خۆشحاڵم بە ناسینت.» ووتی. ناوێکی جوانی هەیە، منیش خەڵکی کۆریا نیم بەڵام لە منداڵییەوە چووم بۆ کۆریا. دایکم ناوی نام Blue. زەردەخەنەیەکم بۆ کرد « منیش خۆشحاڵم بە ناسینت، ئالێکساندەر.» ووتم. « ئەی تۆ ناوت چییە؟» ووتی بە پێکەنینەوە وای لە منیش کرد پێبکەنم، ویستم ناوی خۆمی پێ بڵێم بەڵام دەنگێک لە دوامەوە هاو.. دەنگی جۆنگکوک.. نااااااا. « ناوی ئەوەیە لێی دووربکەوەرەوە ئەگینا ملت ئەشکێنێت خۆشەویستەکەی.» ووتی بە توڕەییەوە. « جۆنگکوک...» ووتم بۆیی ئارامی کەمەوە. « ئەم شێتە چییە؟ بەهەرحاڵ جوانکیلە کە لەم شێتە جیابویتەوە کۆنتاکتم بکە.» ووتی و وەرەقەو جافێکی دەرهێناو شتێکی لەسەر نوسی. و دواتر یای بە من منیش سێرم کرد ژمارەی تەلەفونەکەی بوو.. سێری جۆنگکوکم کرد و زۆە توڕە دیار بوو بەڵام خۆی گرت. کە ئالێکساندەر ڕۆیشت جۆنگکوک بە توندی وەرەقەکەی لێ سەندم و دڕاندی. « جۆنگکوک ئارام بەرەوە تەنها لە ڕیگە بەریەک کەوتین.»ووتم. ویستم شتێکی تر بڵێم بەڵام بە توندی ماچی کردم و ووتی. « تۆ هی منی تێگەیشتی؟»ووتی. و منیش لەناکاو پێکەنیم، « بۆچی پێئەکەنیت؟» ووتی. « هیچ ببورە بەس غیرەکردنت لێ جوانە » ووتم. « من غیرەم نەکرد تەنها ڕاستیم کرد. تۆ هی منی و تەواو. »ووتی. « وایە وایە..».

-Lee Rang Pov
چەن گەمژەن خوایە.. نازانن ئەمە هەمووی پلانە.. بەڵێ من ئالێکساندەرم نارد. ئالێکس پیاوی من نییە یان هیچ شتێک تەنها پارەم پێدا بۆ ئەوەی کاری خۆی بکا.. ئۆهــ کەواتە ئەم کچە بلوو وە. جۆنگکوک زۆر گەمژە دیار بۆ کاتێک غیرەی دەکرد.. من کامێرا و مایکم دانابوو لەسەر جلەکانی ئالێکس و هەموو شتێکم بیست وە هەموو شتێکم بینی..

 من کامێرا و مایکم دانابوو لەسەر جلەکانی ئالێکس و هەموو شتێکم بیست وە هەموو شتێکم بینی

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
بێ هەست | No Feelings: جیۆن جۆنگکوکWhere stories live. Discover now