KARŞILAŞMA:

325 12 27
                                    

MedyA:bölüm şarkısı

Sabahın erken saatleriydi güneşin yansıması yüzümü aydınlatırken birden annem odaya dalıverdi ve kabus başlıyordu" sen hala kalkmadınmı ilk günden okula geç kalıcaksın çabuk kalk" evet annem bağırmaya devam ederken odadan çıktım ve lavaboya gidip rutin işlerimi halledip direk odaya girdim ve formamı giymeye başladım, ve hemen kahvaltıya indim annem çoktan hazırlamıştı kahvaltıyı sonra kahvaltımı yapıp evden çıktım okula doğru ilerlerken birine çarptım "az yavaş ol omzumu deldin" diye çıkıştım oda "önüne bakmayan sensin daha dikkatli yürüyebilirsin hanfendi" dedi ve sinirlendim sonra bende onun omzuma vurup okula ilerledim ama acımamış olcakki arkamdan kahkaha patlattı sinirden çıldırabilirdim ama umursamadan hızla ordan uzaklaştım ve okula gelmiştim nihayet sınıfa girince Naz'la asude yanıma gelip bana soru sormaya başladılar "kızım neden geç kaldın ders başlicak " dedi Naz, ardından "aynen ya " diye konuştu asude ikisinide susturmak için "zil çalınca anlatırım" dedim.
Bir süre sonra sınıfın kapısı çaldı hoca, "gel!" Dedi hemen kapıya baktım kapı açıldı ve gördüğüm kişi ile donup kalmıştım...

EVETTT ARKADAŞLAR NASIL SEVDİNİZMİ
BİRAZ KISA OLMUŞ OLABİLİR AMA BİRAZ HEYCAN FENA OLMAZ DİMİİ YILDIZ ATIMAYI VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN ❤️❤️
Azranurkocakaya

{**KARANLIK AŞK""}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin