Untitled Part 10

524 17 0
                                    


Sakura

Egyszerűen nagyon jól érzem magam.Egy pillanatra elfelejtettem,hogy van egy fanatikusom,hogy nincs házam mindent.Csak táncoltunk Inoékkal és nem kellett több.

-Plakát homlok jól láttam,hogy a majdnem gázolóddal jöttél?-kérdezi Ino.Mit mondjak?Azt nem mondhatom,hogy ja most ő vigyáz rám mert egy őrült akar elkapni.

-Hogy neked semmi nem kerüli el a figyelmed ha fiúról van szó Ino malac.

-Persze,hogy nem.Na mesélj mi van?-És éreztem a tekintetüket Hinata is kíváncsi hát persze.

-Nincs semmi,csak úgy hozta a sors,hogy megismertük egymást már ha lehet ilyet mondani.

Ja és Uchiha Sasuke a neve.

-Ezt hogy érted Sakura-chan?-kérdezi Hinata.

-Hát nagyon nem ismerem nem egy bőbeszédű,ha mégis inkább beszól de beszéljünk rólad Hinata.-És a terelés bevált.Bocsi Hinata.

-Hogy...Hogy érted ezt Sakura-chan?

-Jaj Hinata úgy érti kíváncsiak vagyunk mi van a szőkével?-Kontrázz Ino.

-Hát semmi...Vagyis ma volt a randink és jaj lányok én szerelmes vagyok.-Mondja fülig vörösödve.

-HOGY MICSODA?-Kérdezzük Inoval egyszerre.Hihetetlen így elcsavarta Hinata fejét Naruto?

-Jól hallottátok.Eljött ma értem és elmentünk a parkban fagyizni és beszélgettünk,utána megkért,hogy segítsek neki ezt a bulit össze hozni.Egész nap velem foglalkozott és olyan édes és meg akart csók..-De már befejezni nem tudta mert egy srác bevágódott közénk.

-Elnézést hölgyeim. -És felém fordul.Te jó ég mi ez a szemöldök?!?!?!?!És ezek a gomb szemek?Mintha egy gomb szemű babával állnék szemben.ÉS ez a bili frizura!!

-Szabad lesz?-De már meg sem várta a válaszom elkezdett furcsán tekeredni..Persze Inoék nevettek és ITT HAGYTAK EZZEL a Dzsungel szemöldökkel!!!Szét néztem hátha segítséget kapok de nem láttam senkit.Szent Kami ehhez még nem ittam eleget!Nem akarom megbántani de ha nem lesz más lehetőségem...Egyszer csak felnézek és ott áll ő lazán .Komolyan ő lesz a nap hőse ha megment!

-Szabad lesz?-kérdezi én meg nem tudok rá nem hálás pillantást vetni.És látom célt ért ez az!

-Ezer hála.-Sóhajtottam és hozzá simultam mert a hely hirtelen olyan szűkös lett,de nem tol el ami meglepő.

-Nem tudtam megbántani szegény srácot de az a szemöldök?!Mintha saját életet élne a srác szeme felett.-mondom hátha nem érzem olyan kellemetlennek a szituációt.És ELMOSOLYODIK de olyan szexin,hogy még a lélek is elhagyott egy pillanatra most komolyan hogy lehet ilyen szexisen mosolyogni?!Érzem vörösödök de nagyon és mikor azt hittem már ennél jobban nem lehet vörösödni akkor magához húz hirtelen és azt érzem még gőzt is lök a fülem!! Csak ne vegye észre!!De mintha most szerencsém lenne mert csak táncolunk tovább.Biztonságban érzem magam de a szívem mint egy kalitkába zárt kis madár úgy ver.Nem tudom mióta táncolunk így de egyszer csak megtalálnak a barátok,hogy igyunk még,így lemegyünk a táncparkettről a pulthoz.Elkezdtünk inni majd táncolni és fordítva.A végén már úgy mozgunk Sasukéval,hogy a a keze a derekamon pihen ami annyira jó mintha a testemet töltené fel pozitív energiával.Hajnali fél három fele járt az idő és a kellő pia mennyiség meg a fáradság kezdett eluralkodni rajtam de nem akartam,hogy véget érjen az éjszaka.Nem jól titkolhattam mert Hősöm azt mondta,hogy hív taxit persze ez nekem nem tetszett így könyörögtem neki,hogy sétáljunk.Gyorsan megszabadultam a lábbelimtől,hogy lássa komolyan gondolom. Bevált mert beleegyezett.A friss levegőn ahogy sétálunk mintha a fáradság nem is létezne úgy meneteltem mellette.

-Annyira jó buli volt nem gondolod?-Kérdezem tőle.

-Hnn.-Bólintott és sétált tovább.Hát igen nem bőbeszédű de nem hagytam magam!Akkor is megtöröm a jeget most van igazán nagy bátorságom.

-Neked mi tetszett a buliban?-Erre megállt hirtelen,így megálltam én is de nem értettem miért kell a válaszhoz megállni.

-Ez.-És magához rántott olyan szorosan,hogy majdnem elájultam olyan izgatott lettem hirtelen.Elvörösödve kifordulok a kezéből és kínomban nevetek.De én bolond nem figyeltem az utat és majdnem orra buktam megint de szerencsémre elkapott.A döbbenettől eltelve nézek rá és észre vettem azt a fura csillogást a szemében annyira gyönyörű ez a fekete szem!Érzem a szívem a torkomban dobog,nem tudok parancsolni a kezemnek hozzá akarok érni csak egy kicsit.És végig simítok a porcelán bőrön.Hirtelen megfogja az arcom és a következő pillanatban a száját érzem a számon.Édesen cirógat a nyelve.Engedtek a kísértésnek és a nyelve a számban. Istenem mint egy édes csokoládé.Annyira finom érzem,hogy forrósodik a testem nem bírok magammal.Egyre mélyül csókunk,mikor hirtelen a fenekembe markol a vágyam csak fokozódik és csak nyögni tudok.Mint minden jó ez is véget ér de érzékeim még tompák .

-Menjünk haza,hűvös van és még negyed órára lakunk.-Felfogtam nagy nehezen mit mondott és bólintottam majd elindultam mellette.Hirtelen magához rántott és derekamat ölelte.Nem értettem ezért rá néztem kérdőn.

-Azt mondtam hűvös van.Még a végén megfázol ebben a lenge ruhában.-így megyünk haza.Mi történik?Olyan izgatott vagyok csak a csókra tudok gondolni.Vajon Itachi mit szól majd hozzá ha meglát minket így összeborulva?Ezeken gondolkoztam és észre se vettem,hogy közben haza értünk.Itachi félmeztelenül jött ki Izumival a nappaliból.Hirtelen Sasuke elengedett és értettem.Arrébb mentem tőle nehogy feltűnő legyen bármi is.Szóval semmit nem fog Itachi hozzá szólni mert Sasuke nem osztja meg ezt vele,sőt senkivel.Gondolhattam volna!De miért esik nekem ennyire rosszul?Hisz csak egy csók volt nem a barátnője vagyok vagy ilyesmi..Én hülye még hogy izgultam.

-Ez nem az aminek elsőnek látszik.-mondja Itachi vörösen.Izumi természetesen csak kacag.Szóval az Uchihák nem vállalják azt ha egy lánnyal kezdenek.

-Valóban nem az!Titeket vártunk.És mivel megjöttetek így nem kell szóval tartanom a testvéred!-kacsint Sasukéra Izumi.Na persze szóval tartani.Azért rendezetlen a haja.Persze a férfiakat belehet ezzel húzni a csőbe de egy női szem azonnal kiszúrja mi a szitu.

-Na de milyen volt a buli?-Kérdezi Itachi terelve a témát magukról.Ezzel a kérdésével az érvelésem helyt áll.Még hogy semmi akkor ugyan miért terelné magukról a témát?De persze olyan témát feszeget amiről meg Sasuke nem akar beszélni.Sőt még én sem.Jobb lesz rövidre zárni a témát és gyorsan lelépni.

-Jó volt,de most már igazán elfáradtam és szeretnék lepihenni.-Mondom.Ezek az Uchihák!!Ahh nem ők a hibásak amiért annyira élveztem azt a csókot,hogy akár a szüzességemet is eldobva az utcán letepertem volna Sasukét. Mégis mi ütött belém?!Felmentem a nekem kijelölt szobába hála égnek Itachi tényleg megcsinálta az ajtót .Oda sétáltam az ágyhoz levetkőztem és befeküdtem.Nem akarok gondolkozni!!De mégis még mindig a csókra gondolok és érzem még a számon azt az édes forró csókot ami rövid zárlatot okozott az agyamban.Te jó ég én tényleg lefeküdtem volna vele ha arra kér!Mégis meg korra rövid zárlatot okozott nekem az az egy csók!Muszáj most már aludnom hátha  holnap kitalálok erre is valamit. Ki kell!!Aludni akarok ezért kényszerítve magamat az alvásra oldalra fordultam és 10 perc után érzetem,hogy nehezedik a szemhéjam.És még utolsó gondolatom az volt,hogy még több csókot akarok Uchiha Sasukétol.

Bonyodalmas SzerelemWhere stories live. Discover now