Sasuke
Megint Konoha határához értem leállítottam a motort. Leültem a fűbe és néztem az eget. Azon elmélkedem,hogy miért lettem ilyen ideges. Azért mert Sakurát látványosan letámadta az az idióta vagy azért amit Naruto mondott. Vagy esetleg mindkettő? Mindegy nemsokára elkapja Itachi azt aki bántani akarja Pinkyt és elfelejthetjük ezt az egészet. De miért szorul össze a torkom erre. Ahh zavaros az egész. Fogom magam és visszaülök a motorra. Haza indulok nagy sebességgel vágódok be a főútra ami a haza vezető út. Látom még Itachi kocsija nincs itthon. Remek akkor nincs aki zaklasson. Leparkolok és belépek aházba. Ahogy bemegyek hát kifekszik a kanapénkon? Pinky.
Ember, hogy lehet ilyen mélyen aludni még csak fel sem kelt arra, hogy bejöttem a házba.Oda léptem hozzá és nézem az alvó lány arcát. Teljesen más. Nyugodt és kisimult. De vesztemre lejjebb vándorol a szemem és a nyitott blúzon át betekintést nyerek a mellére. Érzem, hogy a fejem vörösödik próbálom elvenni a tekintetem de a francba is nem megy. Meg aztán úgy sincs ébren, nem tudja meg. Nagyot sóhajtok és legeltetem a szemem tovább.
-Ugye tudod nem szép dolog védtelen lányokat kukkolni?-Megperdültem és lendítettem a kezem Itachi fogta le az utolsó pillanatban. Bár megérdemelte volna de én is.
-Nem kukkoltam amúgy sincs mit.Mivel deszka a csaj, csak épp a kedvenc helyemen horkol.
-Bolond kisöcsém!-és megpöckölte a homlokom majd elsétált a konyhába.
-Ugye nem gondolod komolyan, hogy én leskelődtem?!-mentem utána.
-Dehogyis, hisz magad mondtad, hogy csak a kedvenc helyeden fekszik.-közben felkötötte kötényét és neki látott főzni. Én leültem mellé és csendben figyeltem. Mi a fenét szórakozik ez magában?!De időm nem volt feltenni a kérdést mert Sakura jött be a konyhába.
-Csak nem hangosak voltunk?-kérdezi Itachi.
-Dehogy csak olyan érzésem volt mintha figyelnének. És erre ébredtem fel.
-Hah...ki a fene figyelne téged?!-mondom mielőtt elvörösödnék.
-Ó én mégis tudnék olyat, aki kukkolná szegény Sakurát. A lány erre össze rezzent.
-Kukkoló van a környéken?-Kérdezi nagy ártatlan szemekkel néz ránk.
-Már miért lenne?!Amúgy meg fel kell öltözni rendesen és akkor nem kukkolnak vagy támadnak le az egyetem kellős közepén!
-Micsoda? Ki volt az Sakura? ÉS jól vagy? Nem esett bajod?-fordult Itachi Pinkyhez.
-Öhm. Semmi baj, véletlenül megbotlottam és egy srácon landoltam aki félre értette a helyzetet. De szerencsére a testvéred ott volt és még időben lépett.-mondta Vékony hangon.-De ha most megbocsátanátok elmegyek fürdeni.
-Persze, menjél nyugodtan de zárd be jól a fürdőszoba ajtód!-mondta Itachi a már háttal lévő lánynak és közben engem nézett és húzogatta a szemöldökét mint egy kéjenc. Hozzá vágtam a konyha ruhát.
-Elmész te a francba!-Mondtam neki és már most bánom, hogy haza jöttem.
-Sasuke. Nem tudod ki volt az a srác?-Kérdezte most már komoly hangon Itachi.
-Nem. Ritkán láttam már a folyosón, de szerintem semmi köze a te ügyedhez.-Felelem és azzal a lendülettel felálltam és otthagytam Itachit a konyhába. Felmentem az emeletre és hirtelen elgondolkoztam, vajon tényleg bezárta e a fürdőszoba ajtaját? Szent Kami mikre gondolok? Tuti, hogy anyáék engem is földre ejtettek. Bemegyek a szobába de két perc nem telik el Itachi szól, hogy el kell mennie. Épp venném elő a tankönyvet mikor éles sikítást hallok Sakura szobájából. Rohanok és az ajtót bezúzva berontok. És a Cseresznye virágunk egy szál törölközőben ott áll a szoba közepén remeg mint a nyárfa levél.
-Mi történt?-kérdezem hangosan. De a következő pillanatban az ágy alól Gönci elszalad a fürdőszoba felé és abban a pillanatban amint elhagyta búvóhelyét Sakura egy sikítással rám vetette magát a törölköző meg lebomlott róla és én automatikusan kapaszkodtam volna meg, hogy ne essünk hátra de csak a fenekét találtam meg. Amit véletlenül két szer is megmarkoltam.
-Egy...Egy egy dagi egér van a szobában!-mondta sírós hangon.
-Aha..-Csak ennyit tudtam kinyekeregni pihe kis teste alól.
-Te hallottad amit mondtam?!Egy dagadt egér van a szobában!-Sipítozza még jobban a fülembe.
-Először is alattad fekszek így sok mindent nem tudok tenni, Másodszor, ha észre vetted volna te tök pucér vagy. És harmadszor az nem egér hanem Gönci Itachi Pocka.-Na erre Sakura elsőnek is hitetlenkedő arcot vágott, utána felismerés, majd jött a szégyen és a vörösödés. Bár nem értem mit szégyell. Lassan feltápászkodott és imádkoztam, hogy ne tévedjen a déli féltekémre mert akkor tényleg megbélyegezne. Én úriember módjára elfordultam amikor felállt és felöltözött. Bár nem értem miért futom ezeket a felesleges köröket hisz most már tényleg mindent láttam.
Felálltam és szegény Göncit összekapartam aki a fürdőszobában kuporgott. És vissza vittem a helyére. Ekkor kaptam egy SMS-t.
„Ma este buli nálam! Motor nélkülgyere!"Ez a Naruto mikre nincs energiája. Ekkor meghallom Sakurahangját a szobából.
– Buli ma este? Hát nem is tudomIno. Biztos jó ötlet ez?
-Hát persze neked minden az! Na és mikor és hol lesz ez a buli?
-Igen, jó elmegyek Hinata is?!Hihetetlen! Na jó akkor készülök majd ott találkozunk!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonyodalmas Szerelem
RomantizmElső történet remélem tetszeni fog :) Külön köszönöm FbinTimea-nak a címet xD ❤️❤️❤️❤️ Első sorban Sakura és Sasuke szerelmi szálról fog szólni reményeim szerint :)