Untitled Part 11

537 17 0
                                    


Sasuke

Másnap Reggel felkeltem és komótosan lementem.Hihetetlen,hogy amit tegnap műveltem az én voltam.Ahogy leértem Itachi már lent volt és mindent tudóan nézett.Na persze most fölényeskedik mégis tegnap este olyan zavart volt mint egy kisfiú!

-Mi újság öcsi?Nem voltál bőbeszédű hajnalban..Mondja kíváncsian.

-Hnn..-Mit is mondhatnék?Semmi nem történt csak megakartam rontani a kis védenced.Vagy Irtózatosan jól csókol vagy épp ahogy szemnek kedvesen lehet táncolni ő pont úgy  táncol?Na még ez kéne! Le se bírnám akkor kaparni magamról ezt a félnótást!

-Na mi az ennyi minden történt??

-Semmi nem történt.-És ekkor lépett be Sakura akin egy farmernadrág és egy fehér top volt haját lófarokba kötötte.Az összkép mindenesetre észbontó.

-Jó reggelt kívánok.-Mondta kimérten.No fene mi történt?Talán nem aludt jól?

-Jó reggelt!-Mondjuk kórusban.

-Na térjünk vissza a bulira.Mi történt?-Már megint kezdi.

-Semmi említésre méltó.-Mondja Pinky és közben gonoszan megcsillannak a smaragdok ahogy rám néz.Teljes a döbbenet még jó,hogy tudok uralkodni az arcomon.Ezt nekem címezte.Mi történt??

-Egy buliban voltatok és semmi említésre méltó nem történt?Hát gyerek zsúron voltatok?!-Kérdezi hitetlenkedve Itach.Még mindig   Sakurára nézek és próbálom össze rakni a képet,hogy mégis mi baja.Tudom,hogy hatással volt rá a tegnap este.Az már persze mellék szál,hogy ő is igen nagy hatással volt rám.

-Inkább én kérdezném,hogy Izumival jól szórakoztatok?-Kérdezi Itachit akinek megnyúlt a képe erre a kérdésre.

-Na de kérem!Hát mi csak beszélgettünk!-Védekezik Bátyó.

-Értem.Azért volt rendezetlen a haja mert csak beszélgettetek!Micsoda beszélgetés lehetett.-mondja Sakura csípősen míg Itachi vérvörös.Várjunk csak! Miket nem vett észre Pinky?Szóval Itachi meg Izumi.ÉRdekes,hogy eddig nem mondta Itachi.

-Na mindegy nem az én dolgom.-Mondja Sakura ártatlanul én meg értetlenül állok a dolog előtt.

-Mondani akartam,hogy el kell mennem pár napra.-mondja Itachi megsemmisülten.Hát igen 2 perc alatt kivégezte Sakura szavai.

-Hova mész?-Kérdezem tőle.Komolyan megsajnáltam.

-Találtunk pár nyomot Sakura ügyében ennek kell utána járnunk és Izumi is segít.Sakura érted ugyan úgy mennek.Hatake Kakashi fog érted menni és ő fog vinni is biztos ismered mert óraadó az egyetemen.

-Hmm?Még soha nem hallottam de csak megismerem.És mikor mentek nyomozni Izumival?-Kérdezi Pinky.

-Most azonnal megyünk.Csak titeket is értesíteni akartalak ezért vártam míg felkeltek.-Mondja mire mi bólintunk.Mire fel áll és elindul a kijárat felé.

-Na persze még,hogy nem történt semmi a bulin.-Morogja még Itachi és kilibbent az ajtón.Rá nézek Sakurára aki mintha meg se hallotta volna reggelizik tovább.

-Mi az?-kérdezi úgy hogy fel sem néz.

-Mi az?Tán csípős paprikát ettél a szobádban azért vagy ennyire..

-Semmi közöd hozzá,hogy mi van velem!-Kontráz rá.Már megint kezdi ki érti ?!De ezzel a hozzá állással csak feldühít ez a kis boszorka!

-Tegnap még nem így gondoltad mikor a szádban volt a nyelvem!-Mondom semmit mondóan de egy gonosz kis vigyor ott ül az arcomon.Megérdemli kell neki flegmázni!

Bonyodalmas SzerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora