Untitled Part 2

631 22 0
                                    


Sasuke

Éjszaka volt, próbáltam kiszellőztetni a fejem és erre a legjobb módszer az ha motorozom.Csak szeltem az utat vissza se fogtam magam.

Azt sem tudtam merre megyek csak amerre az út vezetett. Konoha határához értem. Világ életemben itt éltem a családommal.

Anyám és apám már rég meghalt ígya bátyámmal Itachival élek együtt ő nevelt. Hálás vagyok neki bár vannak hülye húzásai.

Nehéz időszak volt de túllendültünk. A bátyám most a rendőrségen az egyik legjobb nyomozó. De mivel állított ma elő?

Hogy jó lenne nyitnom egy nő felé vagy macskás emberként fogok bevonulni az Uchiha nemzedékbe. Hát ezért van szükségem arra, hogy kiszellőztessem a fejem.

Pont ő beszél? Tudom, hogy testvéri jó indulatból mondja de ugyan kérem. Neki sincs senkije egy éjszakáson kívül. Miért pont engem nyaggat az ilyen hülyeséggel.

Ezeken gondolkozom és próbálok higgadt maradni. Két óra elteltével sikerül is lenyugodnom ígyhaza indulok. Otthon a sötétség vár Itachi már rég alszik.

Felmegyek a szobámba és bedőlök az ágyamba. Másnap Reggel arra ébredek, hogy az a fasz bátyám csiklandozza a lábam.Meg fogom ölni ez már biztos!

– Jó reggelt öcsi, ideje készülődni mert el fogsz késni az egyetemről!-mondja két vihogás közben.Válasz gyanánt hozzá vágtam a párnát és felültem az ágyon.

– Menjél ki amíg szépen mondom,vagy esetleg a zuhanyzásban is segíteni szeretnél?-kérdezem és érzem, hogy az egyik ér dagad a fejemen.

– Isten őrizzen, még aludni azér takarok.-és azzal kivágtázik a szobámból. Ott ülök az ágyszélén és késztetem a testem, hogy mozduljak. Két percelteltével már a zuhanyzóban vagyok. Gyors letusolok és öltözök. Lent Itachi már az újságot olvassa és csak akkornéz fel mikor szólok, hogy elmentem.

Indítom a motort. És már jöttem otthonról. Már ott vagyok az egyetemnél mikor egy rózsaszín pontot látok az út közepén. Ahogy közeledek úgy körvonalazódik egy lány alakja.

Mi a fészkes fekete fenét csinál az  út közepén? Mindegy nem az én dolgom elsuhanok mellette és leállítom a motort. Mikor léptek zaját hallom nem nézek fel.Megáll előttem és elkezdi.

– Te nem tudsz vigyázni a másikra esetleg? Vagy vak vagy? Vagy csak szimplán TAPLÓ?-mondja. Gondolom a Pinky az az útról. Úgy kell neki minek áll az út közepén.Nem foglalkozom vele.

Leveszem a sisakom és látom most már tisztán de csak egy pillanatra, mert folytatom rutinom és lezárom a motorom. Még mindig itt áll. Ekkor elindulok és megállok előtte és lenézek.

Gyorsan végig mérem. Rózsaszín haj ami a derekáig ér, Törékeny női test, és villámokat szóró smaragd zöld szem, tehát tényleg haragszik ő baja. Fogom és kikerülöm mint egy akadályt és sétálok  az Egyetemre. Ekkor meghallom:

– Á szóval Tapló vagy.-mondja egy önelégült vigyorral. Mit merészel ez a csitri. Így beszélni velem. Még soha senki nem ütötte meg ezt a hangnemet velem szemben talán csak az az idióta Naruto.Oldalra fordítva a fejem oda szólok neki.

– Arról nem tehetek, hogy olyan béna vagy hogy az út közepén ábrándozol mint valami óvodás.-és ezzel ott hagytam a paprika vörössé váló lányt. Nem isfoglalkoztam a mai nap folyamán vele

inkább próbáltam figyelni az órákon,de az az ostoba Naruto egyfolytában beszélt nekem egy sötét lila hajú lányról akivel véletlenül össze ütköztek tegnap a boltban. Hát igen Narutonál tavasz van még sosem hallottam így beszélni a legjobb barátomat. Hamar eltelt a mai tanítási nap így gyorsan baktattam a motoromhoz, hogy minél hamarabb otthon legyek.

– Nem akarsz beülni a kávézóbaTeme?-kérdezi Naruto a hátam mögül.

– Nem.-mondtam gyorsan mielőtt könyörögne itt. De nem voltam elég gyors mert már kezdte is.

– Na légyszi csak egy órára utána elmegyünk motorozni semmi bajod nem lesz egy kis közösségi élettől.

– De utána nem nyaggatsz.-mondom és már félig rajtam a sisak. Mint egy gyerek úgy örül a mondatomnak. Jobb letudni a felesleges köröket úgy sem hagyott volna békén amíg igent nem mondok.

– Rendben-Kurjantotta és már rádobta magát a sárga motorjára. Gyorsan beindítottuk és a kávézó felé vettük az irányt. Mikor oda értünk meghúzattuk a motorokat, hogy hirtelen felbőgjenek majd leállítottuk őket. Levettem a sisakot és ahogy felnéztem megláttam ahogy velem szemben ül a Pinky majd hirtelen feláll és mondja a barátnőinek úgy hogy halljam közben rám mutogat.

– Ez a Tapló akart reggel elütni azzal a bestiával!-Remek megint bele botlok. Ráadásul Naruto előtt kellett ez a színjáték biztos nyaggatni fog, hogy mondjam el. De várjunk csak Naruto csendben van. Oldalra pillantok és látom, hogy kikerekedett szemmel nézi azt az asztal társaságot. És megszólal.

– Hé Teme, ott van álmaim asszonya.-és akkor hirtelen megvilágosodok, nem sok mindenkinek van levendula szeme és sötét lila haja úgyhogy csakis az a lány lehet ott a Pinky mellett.

– Hmmm.-mondom és elindulunk. Persze mikor Pinkyék asztala mellett elhaladunk a csaj megint beszól.

– Bunkó!-Na még mit nem kislány!Milyen pimasz!

– Milyen idegesítő vagy!-mondom és elhaladunk mellette még látom, hogy megint elvörösödik.Narutoval bemegyünk és kérünk két kávét. Azt mondta a lány két ájulás között kihozza az asztalunkhoz menjünk üljünk le.Remek Naruto persze a lányok mellé akar ülni szóval egy asztalt kihagyva leülünk.

Láttam, hogy gondolkozik valamin aztán egyszer csak feláll ez az idióta és oda megy a lányokhoz!

-Sziaasztok! Szia!-fordul a lányhoz aki szerencsétlen majdnem elájul.

– Szia!-köszönik kórusban. Közben meghozták a kávénkat.

– Bocsánat, hogy csak így ide jövök de tegnap is össze futottunk és ma is és én úgy gondolom Kami akarja így szóval mit szólnál egy randihoz?-kérdezi én meg fogom belül a fejem, hogy milyen bénán kéri meg szerencsétlen lányt, hogy randizzanak.

– De még a nevedet sem tudom.-mondja megszeppenve.

-Ohh Uzumaki Naruto vagyok és te?

– Hyuga Hinata-Mondja és mint egy érett paradicsom a feje. Közben a többi lány mélyen hallgat mintha ott se lennének.

– Na és mit szólsz? Eljössz velem egy randira?

– Elmegyek igen.-mondja szem lesütve és megadta a telefonszámát. Ezt nem hiszem el! Ennek a majomnak ez is össze jön hihetetlen! És úgy jön ide vissza mint egy jóllakott macska.

– Randim lesz.-mondja vigyorogva ezaz ostoba mintha nem hallottam volna.

– Hmm.-dörmögöm és kiiszom a kávém maradékját.

– Mehetünk?-kérdezem. Egyszer csak meghallok egy mobil csörgést és a Pinky felpattan a helyéről és bocsánat kérés közepette elrohan. Majd még hallom.

– Várj Sakura! Hova sietsz ennyire?Még nem is meséltünk el mindent!-mondja a szőke de már akinek mondta eltűnt. Szóval Sakura. Érdekes illik hozzá! De miért gondolkozom én ezeken!

Fogtam magam és elköszöntem Narutotól majd haza indultam. Otthon a konyhában egy cetli várt amire az volt írva:

„Szia öcsi! El kellett mennem egy sürgős esethez majd jövök, kaja a hűtőben!"



Bonyodalmas SzerelemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang