Untitled Part 12

519 17 0
                                    

Sakura

Másnap Reggel felkeltem és megállapíthatom azt,hogy még életemben ilyen rosszul nem aludtam..Egyfolytában csak Sasukén járt az eszem meg azon az istenverte csókon. Hihetetlen,hogy amit tegnap műveltem az én voltam. Egy megfontolt komoly nő vagyok erre tessék! Mint egy kamasz kis csitri aki szerelmes.Szerelmes..MI?!Nem nem lehetek szerelmes...Gyorsan magamra kapkodtam a ruháimat és felkötöttem a hajam majd lementem.Ahogy leértem Itachi és Sasuke már lent voltak.

-Jó reggelt kívánok.-Mondtam hangulatomhoz illőn.

-Jó reggelt!-Mondák kórusban.

-Na térjünk vissza a bulira.Mi történt?-Kérdezi Itachi.Szóval ez volt a téma.Nézzük mit szólsz ehhez Sasuke.

-Semmi említésre méltó.-mondom és érzem,hogy közben gonoszan megcsillannak a szemeim miközben ránézek.De a reakció elmaradt.Tehát nem érdekli.Csak szórakozott.Hát persze ilyen helyes fiú mi mást csinálna velem?És érzem ez a gondolatom szíven üt.

-Egy buliban voltatok és semmi említésre méltó nem történt?Hát gyerek zsúron voltatok?!-Kérdezi hitetlenkedve Itach.Na várjál csak Itachi te is kapsz.

-Inkább én kérdezném,hogy Izumival jól szórakoztatok?-Kérdezem tőle semmitmondóan.Na itt már reakció van mert megnyúlt a képe erre a kérdésre.

-Na de kérem!Hát mi csak beszélgettünk!-Védekezik.

-Értem.Azért volt rendezetlen a haja mert csak beszélgettetek!Micsoda beszélgetés lehetett.-mondom csípősen míg Itachi vérvörös.Tudom,hogy nem ő tehet a testvére sivár érzelmi szintjéért de most bosszúálló kedvem van. ÉS elégtételt érzek.

-Na mindegy nem az én dolgom.-Mondom ártatlanul.Közben sunyin ránézek Sasukéra akinek egy arc izma sem rándult csak engem néz!Felháborító,hogy ezt az embert semmivel nem lehet kihozni a jégmaszkja alól!

-Mondani akartam,hogy el kell mennem pár napra.-mondja Itachi megsemmisülten.

-Hova mész?-Kérdezi Sasuke.

-Találtunk pár nyomot Sakura ügyében ennek kell utána járnunk és Izumi is segít.Sakura érted ugyan úgy mennek.Hatake Kakashi fog érted menni és ő fog vinni is biztos ismered mert óraadó az egyetemen.

-Hmm ?Még soha nem hallottam de csak megismerem.És mikor mentek nyomozni Izumival?-Kérdezem megenyhülten.Hogy is hívják fog értem jönni?Basszus annyira kárörvendtem,hogy nem figyeltem rendesen valami K-betűvel kezdődik,na mindegy majd csak megismerem tényleg.

-Most azonnal megyünk.Csak titeket is értesíteni akartalak ezért vártam míg felkeltek.-Mondja mire mi bólintunk.Fel áll és elindul a kijárat felé.

-Na persze még,hogy nem történt semmi a bulin.-Morogja még Itachi és kilibbent az ajtón..Direkt elengedtem a fülem mellett ezt a megjegyzést.Elég savat kapott most tőlem szerencsétlen.De érzem azt az égő tekintetet.

-Mi az?-kérdezem úgy hogy fel sem nézek.

-Mi az?Tán csípős paprikát ettél a szobádban azért vagy ennyire..

-Semmi közöd hozzá,hogy mi van velem!-Mondom..Eddig nem érdekelt ezután se!

-Tegnap még nem így gondoltad mikor a szádban volt a nyelvem!-Mondja semmit mondóan de egy gonosz kis vigyor ott ül a képén.

-Seggfej.-Feleltem és ott hagyom a konyhába.Gyorsan beviharoztam a szobámba.De ez az undok békát cseppet sem zavarja mert kivágja az ajtót.

-Mégis mi a franc ütött beléd elmondanád?-Kérdezi tőlem ingerülten.Szóval csak érdekeli mi van.

-Mit képzelsz,hogy csak így rám töröd az ajtót?!Amúgy is mondtam már semmi közöd hozzá!-Szegem fel az állam harciasan.

Bonyodalmas SzerelemWhere stories live. Discover now