Valentine <3

441 22 4
                                    

~pohled Bec~

Holky přišli hned ráno. Chvilku jsme byly u mě doma. Matty někde něco sháněl tak jsme měly být pro sebe. Jen tak jsme se dohadovály co budeme dělat. "Já bych šla do kina a pak do Starbucks. Jen tak posedět a pokecat. Byla bych moc ráda kdyby jste se seznámily a vzájemne se poznaly." navrhla jsem. Moc jsem chtěla aby se holky měly rady.  "To je dobrý nápad." řekla Tess. "Hele od 11:50 dávaj to s Deppem." "Jo tak jdem. "přidaly se Liv a Bonnie. Bylo rozhodnuto. Oblékli jsme se a pomalou chůzi vyrazily ke kinu.  Všichni říkali že je to kravina o ničem ale nakonec jsme se smaly i těm největším kravinam. Potom jsme si šli sednout do Starbucks. Tam jsme byly asi dvě hodiny a vydaly jsme se domů. Cestou jsme narazili na Willa. "Ahoj co tady děláte?" řekl hned Will. "Byly jsme v kině a teď jdeme ke mě domů." ujmula jsem se slova. "Mohl bych jít s vámi?" "Jasně. " " Hele já musím ještě něco zařídit. Za chvíli přijdu. "mrknul na mě. Došli jsme domů. Chvilku jsme si povídaly a potom jsme se shodli na tom že si pustíme film. Tess vybrala Hunger games. Sotva jsme to zaply, už někdo klepal na dveře. Neochotně jsem vstala z postele a podívala se kdo klepal. Za dveřmi stal Will s Růžovou růži a velkým plysovým meďou. "Krásný Valentýn." usmál se a podal mi růži i medvídka. Okamžitě jsem mu skočila kolem krku. "Děkuji." zašeptala jsem. Když jsem s Willem došla do pokoje tak všichni vstaly a daly mi ještě bílé růže a přáníčka ve tvaru srdce. Každou jsem postupně objala a řekla jim děkuji. "Ale já pro vás nic nemám." "Vždyť to je přeci jedno. "usmála se Tess. Ostatní přikývli. Usmála jsem se a řekla," Jste nejlepší! " musela jsem se usmívat jako idiot. Medvídka jsem si dala do postele a růže do váží k posteli." Kolik je hodin? " zeptal se Will." Čtvrt na sedm. " To to tak rychle uběhlo?, " Promiň Bec já už musím. "Řekl Tess. " Já taky... JÁ taky... JÁ taky. "Přidali se ostatní." Dobre. Tak se mějte. Will ty tu ještě zůstaneš? "" Jojo já tady s tebou budu. " přikývla jsem. Zavřel dveře od mého pokoje a sedl si na postel. Posadila jsem se vedle něj." Nepustíme si nějaký film? "" Jo klidně. " usmál se. Vstala jsem a došla pro počítač." Takže mám Hvězdy nám nepřály, Divergenci, Hunter Games 1, Poslední díl pátý série Vampire diares a poslední díl 1 série z pretty little liars. Výber"  "Tak třeba Hvězdy nám neprali. Všichni říkají jak je to skvělý."

~pohled Tess~

Jak jsem vysla z bytu Bec tak ke mě přišel Matty. Strčil mi do ruky papírek a odešel že dveří. Za deset minut přijď k první lavičce v parku.

Po deseti minutach

Vyrazila jsem z domu a šla k parku. Když jsem došla k lavičce ležel na ni papírek. Nene zlatíčko budeš muset na druhý konec parku.

Tak jsem vyrazila na druhý konec parku a tam byl další papírek. Bohužel tady mě nenajdeš. Jdi k fontáne. K fontána to bylo tak pět minut takže docela dlouho ale je to tam nádherný. Jak jsem se s zamyslela tak mi nedošlo že už jsem u fontány. Teď večer svítila. Všimla jsem si na zemi cesty z okvětních lístků růži. Šla jsem po nich a dorazila k ruskému kolu. Tam seděl v jednom vozíčku malý plyšový medvídek. Sedla jsem si k němu a kolo se najednou rozjelo. Jednou jsme odjeli celé kolo a dole zase zastavilo.  Někdo si ke mě Přisedl. Ztuhla jsem ale když jsem se podívala kdo to je tak se mi ulevilo protože vedle mě seděl Matty. "Ahoj." řekl a políbil mě. Kolo se znovu rozjelo a zastavilo se úplně nahoře. Matty vytáhl nějaký ovladač a zamířil s ním někam dopředu. Najednou se přimo přede mnou rozsvítil velký, modrý napis I Love You. Pootevrela jsem pusu a hned na to jsem se začala smát jako opilá. Podívala jsem se na něj.  V očích se mu odrazelo světlo z napisu. "Taky tě miluju".  Objala jsem ho a následne políbila. Začal přidávat na intenzitě. Rozpustil mi drdol. Vlasy  volně dopadly na ramena. Začal mě hladit po ramenou a já mu rukou zajela do vlasů. Odtahl se a ani ne vteřinu po tom se mi před obličejem objevila ruda růže. Něžne jsem si ji od něho vzala. "Tohle je ten nejlepší den mého života."

~pohled Liv~

Ráno jsem se účesala, nakulmovala si vlasy a nanesla si trochu řasenky. Oblékla jsem si černé šaty s volánky a pod ne silné silonky. K tomu jsem si vzala fialový svetřík a fialové conversky. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a usmála se. "Ahoj, jmenuji se Liv Gregoryova a jsem krásná."  sebevědomí není nikdy dost. A já ho zrovna teď potřebuji. S Thomasem jsme se měli sejít v parku.

Park

Hned  jak jsem došla ke kraji parku,  uviděla jsem Thomase s rudou růži a bonbonierou ve tvaru srdce. Radostně jsem na něj zamávala. Volne jsem k němu došla. "Krásného Valentýna lásko."  řekl mi a podal mi růži s bonbonierou. Políbila jsem ho. "Co zajít do kina... Na 50 odstínů šedi.?"  řekl mi tajemně. "To by šlo."  usmála jsem se. Chytnul mě za ruku a společně jsme šli do kina. Thomas zaplatil lístky i popcorn.

~pohled Bonnie~

Před nakupakem jsem měla sraz se svým klukem. Sáhla jsem si do kabelky pro mobil abych mu zavolala kde je ale když jsem se podívala před sebe,  viděla jsem ho s kytici růžových růži. Došla jsem k němu a políbila ho. "Ahoj lásko."  řekl mi. "Ahoj Jacku."... To be continued...

Takže tuhle kapitolu bych chtěla věnovat Terce Vetrovsky. Jenom bych ti chtěla říct že den si mi nezkazila a že jsi se vůbec nechovala sobecky. Mám tě strašně ráda a proto jsem chtěla aby jsi s námi šla a teprve teď  mi došlo jak těžký by to pro tebe bylo. Ty si starost nedělej. Mě je hrozně moc líto že jsem tě přemlouvala i když jsi sama nechtěla...

A ještě bych tuto kapitolu chtěla věnovat mym věrným čtenářům : AntonieBystroov
LuckaBlahutov

MiaKunc

@

It's my life [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat