Best Or Worst Day?

344 19 1
                                    

Bec

Ráno mě probudilo zpívání ptáků. Miluji to. Pomalu jsem vstala a šla do kuchyně. Máma a táta už sedeli u stolu. "Dobre ráno." řekli sborove. "Bry ráno."  že skříňky nad dřezem jsem si vzala cereálie a nalila do nich mléko. Sedla jsem ke stolu. Hned jak jsem dojedla někdo zazvonil. Ve svém sexy pyzamku jsem došla ke dveřím a otevřela je. Za nima stal vysmátý Will a v ruce držel longboard. "Ahoj. Nechceš jít provetrat Long?" má pravdu... Dlouho jsem nejezdila. "Proc ne. Hned jsem zpátky." běžela jsem do pokoje a ze skříně vzala bílé tílko s nápisem Lollipop, modre kraťasy, pod to silonky, bílé podkolenky a černé vysoké coversky. V koupelně jsem se rychle účes ale, vyčistila zuby a jenom si dala řasenku. Že skříně v obýváku jsem si vzala Long a šla ke dveřím. Will tam seděl na svém Longu a jezdil sem a tam. "Mužem?"  "Mužem." Hned před domem jsme Longy položili na zem a jeli jsme do parku. Je úžasný pocit zase cítit vítr jak mi cucha vlasy. Dávali jsme si závody a různé jsme slalomovali. Jedním okem jsem zahlédla postavu na lavičce. Když jsem se otočila zjistila jsem že je to ubrecena Tess. Prudce jsem zatocila a dojela k ní. "Co se stali Tess?"
"T-Ty s-se ke mě v-vůbec n-ebriblizuj! " říkala mezi vzlyky. Vůbec jsem ji nechápala." Ale Tess... "
" Nech mě být! "přerušila mě a rozběhla se. Poslední co jsem viděla byla černá blížící se šmouha a Tess padající na zem v neprirozenem tvaru.

Musela jsem omdlit, protože jsem se probudila u Willa v náručí v nemocnici. Podívala jsem se na něj." Tess....ona"     "Já vím." přerušil mě. "Chci s ní mluvit."  nalehala jsem. Prikyvnul. Vstoupila jsem do dveří na které ukázal. Tess ležela na nemocniční posteli napojena na různé hadičky, nohu a obě ruce měla v sadre. "Tess... JÁ.."  nevěděla jsem co mám říct. Zkoumáve se na mě podívala. "K-Kdo jsi?"

Ano je to krátký... Je mi to líto :* Teď budu přidávat spíš kratší části :( Mám plný týden :/

It's my life [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat